اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

6 استان در اجرای طرح میقات‌الرضا مشارکت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: برای اجرای همایش میقات‌الرضا(ع) شش استان خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، سمنان، مازندران و گلستان مشارکت دارند.

6 استان در اجرای طرح میقات‌الرضا مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدجواد رئوف سیدنژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گلستان به عنوان دومین استان میزبان در اجرای همایش کشوری طرح میقات‌الرضا(ع) اعلام آمادگی کرده است که این مراسم با حضور مدیران کل اوقاف خیریه استان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جواد قناعت استاندار گلستان به عنوان رئیس همایش میقات‌الرضا(ع) بوده و سخنران محمدی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است..

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یادآور شد: طرح میقات‌الرضا شامل تمام امامزادگان حاشیه جاده که یک کیلومتر از جاده اصلی فاصله داشته و منتهی به حرم مقدس علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) می‌شوند است که در این راستا همه این امامزادگان تجهیز و آماده‌سازی می‌شوند.

رئوف سیدنژاد هدف از همایش میقات‌الرضا(ع) را خدمت‌رسانی به مردم و زائران حرم رضوی عنوان کرد و ابراز داشت: در راستای این طرح 10 امامزاده تجهیز می‌شوند که سه امامزاده در شهرستان‌های آزادشهر، گنبدکاووس و گرگان در فاز نخست آماده‌سازی قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: عملیات تجهیز امامزاده آق امام(ع) شهرستان آزادشهر در حال تکمیل بوده و تنها تجهیز فضای داخلی آن در دست اقدام مانده است، همچنین اجرای عملیات آماده‌سازی امامزاده یحیی‌بن‌زید(ع) شهرستان گنبدکاووس نیز در دست اقدام قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در خصوص تجهیز امامزاده عبدالله شهرستان گرگان متذکر شد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که زمین امامزاده عبدالله شهرستان گرگان از نظر ثبتی و سندی با شهرداری دارد هنوز نتوانسته‌ایم مجوز ساخت زائرسرا را اخذ کنیم.

رئوف سیدنژاد در پایان از همکاری خوب شهرداری گرگان در این زمینه تشکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم با آغاز همایش میقات‌الرضا(ع) در گلستان کلنگ‌زنی سوئیت‌های امامزاده عبدالله شهرستان گرگان را آغاز و تا پایان سال آینده به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول