اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهربابک:

رمز موفقیت ایران پیروی از دستورات رهبری است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: رمز پیروزی ایران در جنگ تحمیلی پیروی از دستورات رهبری بود.

رمز موفقیت ایران پیروی از دستورات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، هادی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی علیه ایران زمانی اتفاق افتاد که تنها 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود.

وی افزود: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا وقتی ایران را مخل منافع خودشان در منطقه دید، جنگ تحمیلی علیه ایران را آغاز کرد.

احمدی تصریح کرد: صدام با نقض حقوق بین‌الملل و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی به ایران حمله کرد‌ در صورتی که هیچکدام از کشور‌های جهان به این امر معترض نشدند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و عراق یک جنگ تمام نظامی را‌ علیه ملت ایران شکل دادند و ملت ایران در این هشت سال با ایمان به خدا و پیروی از دستورات رهبری موفق شد در این جنگ به پیروزی برسند.

احمدی افزود: امام راحل (ره) فرمودند «خوشا به حال مردان و زنان و خانواده‌های شهدا‌ و بدا به حال من که مانده‌ام و در برابر عظمت و بزرگواری این ملت احساس شرمساری می‌کنم و بدا به حال آنان که از این معرکه بزرگ و امتحان عظیم الهی بی‌تفاوت گذشته‌اند».

سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: در هفته دفاع مقدس باید به همه ابعاد جنگ پرداخته شود و ما باید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به جوانان جامعه بگوییم که ملت ایران چگونه با دست خالی مقابل کشورهای جهان ایستادند.

وی رمز این پیروزی را اطاعت محض از رهبری دانست و افزود: امروزه بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی دشمن به روش‌های جدید، جنگ خود را علیه ایران ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ب۲۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول