اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران:

50 درصد از گلزارهای شهدا در کشور ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساماندهی 50 درصد از گلزارهای شهدای کشور خبر داد.

50 درصد از گلزارهای شهدا در کشور ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین هادیانی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای کمانگر کلا با اشاره به اینکه هر آنچه امروز در کشور وجود دارد به برکت وجود شهدا است، گفت: ساماندهی این گلزارها کمترین کاری است که می‌توان برای این شهدا انجام داد.

این مسئول با بیان اینکه باید این مزارها به گونه‌ای ساماندهی شود که برای همیشه تاریخ باقی بماند، بیان کرد: تمام تلاش برای ساماندهی بهتر این گلزارها صورت می‌گیرد.

هادیانی با اعلام اینکه 221 هزار شهید در کشور شناسایی شده، تصریح کرد: در چهار سال اخیر ساماندهی مزار این شهدا آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای ساماندهی این مزارها از اعتبارات عمرانی هزینه نشده است، یادآور شد: اعتبارات این طرح از سایر منابع دستگاه‌ها هزینه شده است.

معاون عمران و مسکن سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 100 هزار مزار شهدا در کشور ساماندهی شده است، گفت: این میزان به تعداد نیمی از گلزارهای شهدای در کشور است.

این مسئول تصریح کرد: ساماندهی بقیه گلزار شهدا نیز به همت مسئولان و مردم نیاز دارد.

هادیانی با اعلام اینکه از سال‌جاری برای نخستین بار از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی برای ساماندهی گلزارهای شهدا محلی تعیین شده، عنوان کرد: محل تامین این اعتبارات در قانون دیده شده است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول