اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه یاد یاران در ورامین

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران در ورامین افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه یاد یاران در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش نمایشگاه یاد یاران ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان و جمع کثیری از مردم شهرستان افتتاح شد.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تقدیر از کسانی که در راستای ارتقای جامعه خدمت می‌کنند، افزود: امید است این انقلاب پر برکت با دستان پر کفایت مقام معظم رهبری به قیام جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود و قطعا هم همین طور می‌شود.

نمایشگاه مذکور به همت حوزه بسیج اصناف شهرستان ورامین و پایگاه‌های تابعه در مصلای بزرگ صاحب الزمان (عج) برپا شده و تا پایان هفته دفاع مقدس همه روزه پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

فتح‌الله فرجی، فرزند شهید و فرمانده بسیج اصناف در این ارتباط گفت: در این نمایشگاه سعی شده است تا یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس زنده شود و بنابراین بسیاری از صحنه‌های دفاع مقدس شبیه‌سازی شده است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول