اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

مهارت‌آموزی به روستاهای کرمان راه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دهستان‌های استان کرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مهارت‌آموزی به روستاهای کرمان راه می‌یابد

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت : اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان علاوه بر شهرستان‌های قدیمی در شهرهای جدیدالتاسیس چون انار، رابر، ارزوئیه و فهرج هم در حال ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به زودی در شهرها و دهستان‌هایی چون شهداد، گلباف، بیاض، گلزار و نگین کویر فهرج آغاز شوند.

ابراهیمی‌نژاد از کسب رتبه نخست این اداره کل از نظر شاخص‌های عمومی و اختصاصی در بین 97 دستگاه اجرایی استان کرمان خبر داد و افزود: تمام تلاش همکاران ما در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان این است تا تمام اقشار جامعه زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت در ماه گذشته در استان کرمان خاطرنشان کرد: 618 نفر در این آزمون شرکت کردند که در نهایت 193 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: پس از برگزاری آزمون مرحله استانی 30 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که در صورت موفقیت منتخبان در آن دوره به مسابقات بین‌المللی مهارت در کشور آلمان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان طی سه سال متوالی رتبه نخست سمینار نماز را از آن خود کرده، خاطرنشان کرد: به این مناسبت این اداره کل از سوی سازمان تبلیغات برای شرکت در سمینار نماز در کرمانشاه انتخاب شد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول