اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

نقش محوری امام (ره) در دفاع مقدس بازگو شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند تبیین نقش محوری حضرت امام در رهبری و مدیریت حماسه هشت سال دفاع مقدس برای نسل بعد از انقلاب را ضروری خواند.

نقش محوری امام (ره) در دفاع مقدس بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی بعد از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان، رزمندگان، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت نهاوند اظهار داشت: بازگو کردن حقایق دوران دفاع مقدس می‌تواند در انتقال ارزش‌های آن دوران مؤثر باشد بنابراین رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در این زمینه وظیفه‌ای خطیر و حساس دارند.

وی تبیین نقش محوری حضرت امام در رهبری و فرماندهی این حماسه بزرگ برای نسل بعد از انقلاب را ضروری خواند و ادامه داد: ایثارگران و افرادی که در آن لحظات با ارزش در متن نظام و انقلاب بودند باید نقش معنویت و اخلاص در جنگ را برای نسل جوان امروز بازگو کنند زیرا هیچ چیز جز تقوای الهی و حرکت برای رضای خدا و جهاد فی‌سبیل‌الله نمی‌توانست این همه سختی را قابل تحمل کند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به لحظات پر از معنویت هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر هر روز و هر هفته بخواهیم از دلیرمردی‌های و حماسه‌سازی‌های قهرمانان دوران دفاع مقدس مطلب بنویسیم و بیان کنیم می‌توان به مطالب لذت‌بخش‌تر و شیرین‌تری رسید و برای نسل‌های آینده بیان کرد.

مرتضی خراسانی فرمانده سپاه نهاوند نیز در این آیین از اجرای 80 برنامه مختلف فرهنگی، آموزشی، معنوی و ورزشی در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و ابراز داشت: دیدار بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، ویزیت رایگان، اهدای خون، برپایی نمایشگاه‌های مختلف عکس دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان، کلنگ‌زنی و افتتاح چند پایگاه و برپایی نشست‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول