اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آبیک تأکید کرد

ضرورت تحکیم ارتباط روحانیون و مردم برای مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک گفت: تحکیم و گسترش ارتباط روحانیون و مردم در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان ضروری است.

ضرورت تحکیم ارتباط روحانیون و مردم برای مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک استان قزوین حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گردهمایی روحانیون شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: با شرکت روحانیون در کلاس آموزش وبلاگ‌نویسی، روحانیون می‌توانند از طریق فضای مجازی با اداره تبلیغات اسلامی ارتباط برقرار کرده و گزارش فعالیت‌ها و اخبار خود را در وبلاگ انعکاس دهند.

وی افزود: در پایان کلاس آموزش وبلاگ‌نویسی که با همکاری کانون فرهنگی حضرت ابوالفضل (ع) شهر آبیک برگزار می‌شود به روحانیون گواهینامه پایان دوره وبلاگ‌نویسی اعطا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: کلاس آموزش وبلاگ‌نویسی برای مداحان و هیئات مذهبی نیز در نظر گرفته شده که در مرحله نخست برای روحانیون برگزار و ادامه خواهد داشت.

مجالس عمومی از وجود روحانیون خالی نباشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک با بیان اینکه نماز جمعه و مجالس و محافل عمومی و رسمی نباید از وجود روحانیون خالی باشد، افزود: حضور چشم‌گیر روحانیون در محافل عمومی و نماز جمعه علاوه بر قداست بخشیدن به محافل و مجالس، سبب دلگرمی و خشنودی مردم نیز می‌شود.

حسینی بیان کرد: روحانیون باید در منابر و مساجد بر پرداخت معوقات بانکی به مردم تذکر دهند تا حقوق دولت تضییع نشود و وام‌دار دولت نشوند.

وی با اشاره به اقامه نماز در مدارس و اهمیت توسعه و نشر این مهم در بین نوجوانان خاطرنشان کرد: روحانیونی که تمایل به اقامه نماز در مدارس را دارند باید نسبت به این امر اقدام کرده تا احکامشان صادر شود و بتوانند به آموزش و پرورش مراجعه و نماز جماعت را در مدارس اقامه کنند که از فضیلت‌های بسیاری نیز برخوردار است.

این مسئول، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را سکان‌دار نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: تمام آحاد جامعه باید با تبعیت از منویات و فرمایشات ولی فقیه در راستای حفظ نظام و مقابله با دشمنان گام‌های اساسی بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: امروز بر مادران، جوانان، زنان و مردان دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنیم که مردانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، لذا همه باید احیاگر ارزش‌های اسلامی، رهرو و ادامه‌دهنده راه شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان باشیم و یادشان را گرامی بداریم.

حسینی افزود: رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شجاعت‌های رزمندگان دفاع مقدس قابل جبران نیست، چراکه جز سلاح ایمان و وجود با برکت امام راحل، سلاحی نداشته و با این دو سلاح در برابر جنگ نابرابر ایستادگی کردند.

اهانت به پیامبر اکرم (ص) دل مسلمانان را به درد آورد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) از سوی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و حامیانشان خاطرنشان کرد: اهانت به پیامبر اکرم (ص) دل مسلمانان و به ویژه شیعیان را به درد آورد که از سوزاندن قرآن کریم نیز فجیع‌تر و دردناک‌تر بود.

حسینی بیان کرد: دشمنان باید بدانند که هیچ‌کسی نمی‌تواند نور قرآن کریم و اهل بیت (ع) را در دل مسلمانان خاموش کند، لذا هرگاه دشمنان به این دو یادگار گرانبهای پیامبر اهانتی کنند، آنچنان دچار گرفتاری و سرگردانی می‌شوند که خودشان متوجه نخواهند شد، از کجا ضربه خورده‌اند و به عذابی سخت و دردناک دچار شده و خوار و ذلیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و نظام نفس‌های آخر را می‌کشند، لذا با هر دسیسه و توطئه‌ای درصدد هستند به مسلمانان آزار برسانند، ولی مسلمانان اسلام و نظام با پاسخ کوبنده خود همواره آنان را سر جای خود نشانده و ناامیدشان کرده‌اند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول