اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدرسه ابتدایی خیّرساز علی‌ابن‌ابیطالب آمل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع ‌مقدس، مدرسه ابتدایی خیّرساز علی‌ابن ابیطالب(ع) شهر آمل به بهره‌برداری رسید.

مدرسه ابتدایی خیّرساز علی‌ابن‌ابیطالب آمل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره آموزش و پرورش آمل ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از یک واحد آموزشی با اشاره به اینکه این مدرسه از فضاهای قدیمی و فرسوده سیستم آموزشی به شمار می‌رفت، اظهار داشت: شرایط قبلی در شأن و جایگاه دانش‌آموزان نبود.

اکبر لطفی با بیان اینکه این فضای آموزشی توسط خیّر مدرسه‌ساز ولی‌الله اردشیر در طی 9 ماه احداث شد، افزود: این واحد آموزشی دارای شش کلاس درس، نمازخانه، دفتر و سرایداری است.

این مسئول با اعلام اینکه این مدرسه در زمینی به مساحت 535 مترمربع احداث شده، یادآور شد: این ساختمان دارای 470 مترمربع زیربنا است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این واحد آموزشی 250 میلیون تومان از سوی خیّر مدرسه‌ساز هزینه شده، تصریح کرد: بخش‌هایی از محوطه‌سازی این مدرسه باید توسط شهرداری انجام می‌شد که هنوز بر جای مانده که امیدواریم با توجه به تحصیل دانش‌آموزان در این مدرسه هر چه زودتر این بخش نیز به اتمام برسد.

لطفی یادآور شد: معتقدیم تا زمانی که حتی یک دانش‌آموز هم در این مدرسه تحصیل می‌کند خیر و ثواب آن به خیّر سازنده این مدرسه خواهد رسید.

فرماندار آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه در قرآن از خیّرین به نیکی یاد شده، اذعان داشت: ایثارگری این افراد همانند ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قابل ستایش است.

یدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه انجام عمل خیر به ویژه در ساخت فضای آموزشی از خودگذشتگی و ایثار است، متذکر شد: در این زمینه خیّرین آملی در استان مازندران پیشتاز هستند و در سال‌های متمادی در زمره خیّرین برتر استان به شمار می‌روند.

انتهای‌ پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول