اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده هیئت داوران جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع):

تمام نامه‌های ارسالی به امام رضا(ع) شایسته تقدیر هستند

خبرگزاری فارس: نماینده هیئت داوران هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا گفت:‌ ما داوران هفتمین دوره جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) بر این باوریم که همه‌ این نامه‌ها شایسته تقدیر و انتخاب شدن بودند.

تمام نامه‌های ارسالی به امام رضا(ع) شایسته تقدیر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احسان مهدیان بعدازظهر امروز به نمایندگی از هیئت داوران، بیانیه هیئت داوران هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) را قرائت کرد.

مهدیان تصریح کرد:‌ اکنون پس از قرن‌ها ارتباط عاطفی و حسی میان این امام همام و مریدانش در هفتمین جشنواره‌ نامه‌ای به امام رضا(ع) دبیرخانه دائمی جشنواره در مازندران به جهشی خیره‌کننده از کمیتی بی‌نظیر دست یافته است و توفیق آن را دارد تا بیش از 83 هزار نامه را از علاقمندان خاندان عصمت و طهارت که این بار قلوب عاشق خود را زائر بارگاه ملکوتی آن حضرت کردند، دریافت کند.

وی متذکر شد:‌ هیئت داوران در این دوره که با انبوه دردهای پنهانی در لایه‌های کلام نامه‌ها و ابراز علاقه‌های عاشقانه و سحر دلدادگی مردم به امام خویش روبه‌رو بودند به خوبی دانستند که با واقعه‌ای خیره‌کننده مواجه هستند که داوری را سخت و جداسازی نامه‌ها را نزدیک به غیرممکن می‌کند.

مهدیان خاطرنشان کرد:‌ سخنان هیئت داوران از کیفیت فوق‌العاده‌ی معنوی نامه‌ها حکایت داشت و به لحاظ زیبایی‌شناختی نیز از درجه بالای تکثر و تنوع برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه تخیل فرزندانمان در سنین 7 تا 11 سال دیدنی و کاملاً محسوس، قابل تقدیر و امیدوارکننده است، ابراز داشت:‌ ادبیات نامه‌های جوانان دبیرستانی و دانشجویان فوق‌العاده تاثیرگذار و در مواردی بدیع بود و بزرگسالان در نامه‌ها حال و هوایی داشتند که گویی در بارگاه مقدس ایشان مستقیماً به راز و نیازی عاشقانه مشغول بودند.

داور هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) یادآور شد:‌ داوران جشنواره توانستند با تلفیق نظرات خود و بازبینی نهایی در مواردی که مورد نظر بوده به طور نسبی به توافق نهایی دست یافته و برگزیدگان این دوره را اعلام کنند. 

وی خاطرنشان کرد:‌ ما داوران هفتمین دوره جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) بر این باوریم که همه‌ این نامه‌ها شایسته تقدیر و انتخاب شدن بودند چراکه ما با یک رقابت و یک ماراتن عاشقانه‌ دلپذیر برای به دست آوردن دل محبوب عالم و آدم حضرت امام رضا(ع) رو به‌رو بودیم و به این ترتیب اعتقاد داریم نامه‌هایی که در این جمع از طرف داوران، به دلیل محدودیت‌هایی در تعداد و نیز در دوره‌های سنی و... در جمع منتخبان داوری قرار داده نشده مفتخرند که مورد قبول آن حضرت واقع شده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان مهدیان، سید محمد صادقی سنگدهی و سمیه رحمانی داوران هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا بودند و علی حسن‌نژاد داوری بخش مازندرانی جشنواره را برعهده داشت.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول