اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب از سوی صانعی

حسن‌زاده و کوهستانی مسافر جام جهانی فوتسال شدند

خبرگزاری فارس: دو بازیکن شاخص تیم فوتسال صبای قم با قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال برای اعزام به جام جهانی فوتسال انتخاب شدند.

حسن‌زاده و کوهستانی مسافر جام جهانی فوتسال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمتر از دو ماه دیگر به آغاز مسابقات جام جهانی فوتسال در سال 2012 باقی مانده است و در این زمان تمام تیم‌هایی که از قاره‌های مختلف جواز حضور در بزرگ‌ترین رویداد سال جاری فوتسال جهان را به دست آورده‌اند، مشغول آماده‌سازی خود برای درخشش در جام جهانی فوتسال هستند.

در این بین تیم ملی فوتسال کشورمان که مدافع عنوان قهرمانی در 10 دوره از 12 دوره مسابقات آسیایی است و در رده‌بندی فدراسیون جهانی در بین تیم‌های آسیایی در صدر قرار دارد و در رده‌بندی جهانی نیز حائز رتبه هفتم شده است، یکی از مدعیان جام جهانی پیش رو به شمار می‌رود.

علی صانعی که از بازیکنان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان به شمار می‌رود، در راه جام جهانی 2012 هدایت تیم ملی فوتسال را بر عهده دارد و برای اعزام بهترین تیم به معتبرترین جام فوتسال در سال جاری سعی در انتخاب بهترین بازیکنان دارد.

صانعی بعد از تماشای بازی‌های تیم‌های حاضر در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و ارزیابی عملکرد تمام تیم‌ها و بازیکنان شاغل در تیم‌های لیگ برتری، به نظر خود بهترین‌ها را به تیم ملی فوتسال دعوت کرد تا آماده جام جهانی شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور اعزام تیمی قوی به جام جهانی، 25 بازیکن را به آخرین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کرده است که در بین دعوت شده‌ها نام دو بازیکن شاخص تیم فوتسال صبای قم در لیگ چهاردهم نیز به چشم می‌خورد.

علی‌اصغر حسن‌زاده که سابقه بازی در جام جهانی سال 2008 و چهار دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا، مسابقات جام جهانی کوچک در کشور برزیل و مسابقات مختلف بین‌المللی را دارد یکی از دعوت شده‌های صبای قم به تیم ملی فوتسال است.

علاوه بر حسن‌زاده که در دو هفته اخیر لیگ برتر باشگاه‌های کشور کاپیتان تیم فوتسال صبای قم است، محمدحسین کوهستانی ستاره دو فصل اخیر صبای قم در لیگ برتر کشور نیز دومین بازیکن دعوت شده به تیم ملی برای اعزام به جام جهانی است.

مسابقات جام جهانی فوتسال از آبان ماه به میزبانی کشور تایلند آغاز می‌شود و 16 تیم حاضر در مرحله نهایی بازی‌های خود را در حالی برگزار می‌کنند که گروه‌بندی این رقابت‌ها صورت گرفته و مدعیان قهرمانی حریفان خود را شناخته‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول