اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

پرداخت ‌یک میلیارد‌ تومان اعتبار به آتش‌نشانی شهرکرد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از پرداخت یک میلیارد و 70 میلیون تومان اعتبار به آتش‌نشانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

پرداخت ‌یک میلیارد‌ تومان اعتبار به آتش‌نشانی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامی پیش ‌از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشانی اظهار داشت: هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی بهانه خوبی است که از خدمات نیروهای مخلص و جان برکف آتش‌نشانی استان تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی افزود: آتش‌نشان‌ها با شهامت وارد میدان می‌شوند تا جان همنوعان خود را نجات دهند، چرا که کار آتش‌نشانی یک کار جهادی است و بدون هیچ ترسی خود را وارد حادثه می‌کنند و این کار شاید باعث از دست رفتن جان این عزیزان زحمت‌کش بشود.

غلامیان ارائه آموزش‌های به روز را لازمه آتش‌نشانان استان دانست و گفت: با توجه به زندگی شهری امروز، باید آتش‌نشان‌ها نیز همگام با پیشرفت علم و فناوری آموزش‌های به روز دیده و از نظر امکانات و تجهیزات نوین نیز مجهز باشند.

شهردار شهرکرد آموزش اصولی برای کارکنان آتش‌نشانی و شهروندان، به روز کردن تجهیزات و ماشین‌آلات و ایجاد ایستگاه‌های جدید را سه محور مهم و حائز اهمیت برای آتش‌نشانان دانست.

وی ساخت ایستگاه‌ها و ساختمان‌هایی که فاصله بین آنها در حد استاندارد باشد الزامی دانست و گفت: باید به فکر پراکنده کردن ایستگاه‌ها به سمت محله‌های خلوت باشیم تا آتش‌نشان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هنگام بروز حادثه در صحنه حضور داشته باشند.

شهردار شهرکرد از پرداخت یک میلیارد و 70 میلیون تومان اعتبار به آتش‌نشانی این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: شهرداری در خصوص پرداخت اعتبار و هزینه‌ها هیچ گونه کوتاهی نخواهد کرد ولی به دلیل اینکه خدمات آتش‌نشانی شهرداری شهرستان شهرکرد خدماتی استانی است نمی‌تواند آن‌گونه که شایسته باشد به تمامی شهرستان‌ها خدمات ارائه بدهد.

در پایان این مراسم علاوه بر برگزاری مانور نمایشی توسط برخی از کارکنان سازمان آتش‌نشانی استان، از برخی از مسئولین و کارکنان آتش‌نشانی شهرستان شهرکرد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیا‌م/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول