اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای رشت خبر داد

فعالیت 19 ایستگاه آتش‌نشانی در رشت

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر رشت افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهر را امری ضروری خواند و گفت: رشت تنها 19 ایستگاه ثابت و سیار آتش‌نشانی دارد که کافی نیست.

فعالیت 19 ایستگاه آتش‌نشانی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد محمودیان ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با تبریک هفتم مهر روز آتش‌نشانی اظهار کرد: سرانه استاندارد برای هر 50 هزار نفر باید یک ایستگاه آتش‌نشانی باشد اما در شهر رشت تنها 19 ایستگاه ثابت و سیار وجود دارد.

وی احداث جایگاه‌های آتش نشانی و افزایش نیروهای مجرب آتش نشان را امری ضروری خواند و تصریح کرد: شورا و شهرداری باید آتش نشانی رشت را تقویت و حمایت کنند.

این عضو شورای شهر رشت از رئیس این شورا خواست مدیرعامل سازمان آتش نشانی را به شورا دعوت کند تا اعضای شورا از نزدیک در جریان مشکلات و نقاط ضعف و قوت این سازمان قرار گیرند.

وی در ادامه با انتقاد از آبگرفتگی معابر رشت، ابراز کرد: در مدت سه سال گذشته هر ساله محله جماران دچار آب گرفتگی شدید می‌شود.

محمودیان افزود: با احداث پروژه مسکن مهر و عدم ایجاد زیرساخت مناسب بر وخامت محدوده جماران رشت افزوده شده و هیچ مسئولی نیز پاسخگو نیست.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت نیز با انتقاد از عدم نظارت درست بر عملکرد شرکت‌های حفار گفت: اگر تصمیم‌ها طبق نظارت صحیح صورت می‌گرفت و تاسیسات سنتی ما از بین نمی‌رفت خسارت ما تا این اندازه شدید نبود.

موسی ناصح با بیان اینکه اعضای شورای شهر نیز نمایندگان مردم هستند و باید پاسخگو باشند، اذعان کرد: اگر اکنون مدیریت واحد شهری نداریم باید شورا و شهرداری با اداره‌های مربوطه هماهنگ شوند تا شهروندان تاوان این خسارت را ندهند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز با ابراز رضایت از حضور سعید فرجود رزمنده دوران دفاع مقدس در صحن این شورا اظهار کرد: سعید فرجود اسوه و نماد مقاومت و رشادت‌های مردم  گیلان در طول جنگ تحمیلی است که با وجود سن کم درس و مدرسه را رها کرد تا به تکلیف خود عمل کند.

محمود مباحی رشادت‌های مردم گیلان در هشت سال دفاع مقدس را ستودنی خواند و افزود: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان سعی کردند به طرق مختلف به انقلاب ضربه بزنند و با به راه انداختن جنگ تحمیلی و تحریک صدام سعی در از بین بردن انقلاب ما داشتند.

وی همراهی و اعتماد بین مردم و مسئولان را موجب پیشبرد انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است رژیم‌هایی مانند مصر و لیبی که با مردم خود ارتباط درستی نداشتند محکوم به شکست شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول