اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان اعلام کرد

برخورد دستگاه قضایی با مسائل غیرکارشناسی اهل رسانه

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه قضایی با مسائل غیرکارشناسی اهل رسانه برخورد جدی می‎کند.

برخورد دستگاه قضایی با مسائل غیرکارشناسی اهل رسانه

احمد فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اقدام افرادی که مسائل و مشکلات را با شبکه‎های ماهوراه‎ای مطرح می‎کنند کاملا اشتباه است و قطعا جاهایی که مغایرت قانونی برای اجرای پروژه وجود داشته باشد دستگاه قضایی بر حسب وظیفه‎ای که دارد به آن عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: انتظار است از کسانی که در چارچوب نظام و حاکمیت فعالیت می‎کنند، مواظب اظهارات خود باشند تا در این شرایط حساس کشور، بهانه‎ای به دست دشمنان ندهند چرا که دشمن به دنبال همین بهانه‎جویی‎ها است و می‎خواهد اقدامات ارزشمند ما را در هر جایی زیرسوال برده و مسئله‎دار نشان دهد هر چند ما از بیگانگان توقعی نداریم اما از دوستان این انتظار می‎رود که به این مسائل توجه ویژه‎ای کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص روند اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس گرگان یادآور شد: این طرح، مراحل قانونی خود را طی کرده فقط پروسه اخذ مجوزهایی از برخی دستگاه‎ها وجود دارد که این موضوع به سرعت در حال پیگیری است.

فاضلیان افزود: اکنون صدور مجوز از سوی استانداری گلستان برای پروانه ساخت پارک موزه دفاع مقدس در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه کلیت طرح پارک موزه دفاع مقدس به تصویب رسیده است خاطر نشان کرد: آنچه در محدوده توافقنامه در حدود 7 هزار و 600 مترمربع بوده قانونی است حتی تعدادی از مجوزهای دستگاه‎ها برای ایجاد این پروژه انجام شده و بقیه مجوزها نیز برای اتمام کار و نهایی شدن در دست پیگیری هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان متذکر شد: ما از لحاظ قانونی فعلا مشکلی برای ادامه روند این پروژه نمی‎بینیم و مسائلی که از سوی برخی افراد در مخالفت با پارک موزه دفاع مقدس مطرح می‎شود غیرکارشناسی و دور از واقعیت است.

فاضلیان با تاکید بر این موضوع که تمام اقدامات پروژه پارک موزه، قانونمند و مورد تائید دادگستری است، بیان داشت: این پروژه باید در همین منطقه انجام شود و کمترین کاری است که برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای عزیز و گرانقدر انجام می‎گیرد.

وی با اشاره به اینکه احداث پارک موزه دفاع مقدس یک وظیفه ملی، اخلاقی و دینی است، یادآور شد: همه باید از این پروژه حمایت کنند چرا که قطعا این مسئله به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه ایثارگری و بسیجی در جامعه به خصوص در نسل جوان کمک می‎کند لذا بر همه ما تکلیف است تا پشتیبان چنین طرح‎های زیبای فرهنگی در استان گلستان باشیم.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطر نشان کرد: معتقدم هر نوع کارشکنی در اجرای این پروژه جفای بزرگی در حق شهیدان است و دستگاه قضایی بنا به رسالت و تکلیفی که به عهده دارد قطعا همه توان خود را برای حمایت از چنین کار مقدسی به کار خواهد بست.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول