اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی تاکید کرد:/2

نقش موثر هوا ناجا در کاهش حوادث رانندگی

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی با اشاره به تجربه بیش از نیم قرنی مجموعه هوا ناجا گفت: هواپیمایی نیروی انتظامی در کاهش حوادث رانندگی نقش موثری دارد.

نقش موثر هوا ناجا در کاهش حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد مرادیان ساعاتی پیش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات هواپیمایی نیروی انتظامی (هوا ناجا) ضمن تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا (ع) و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی تلاشی در راستای به نمایش گذاشتن زحمات مجموعه نیروی انتظامی است.

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد هوا ناجا در یک سال گذشته عنوان کرد: هواپیمایی نیروی انتظامی با بیش از نیم قرن تجربه در عرصه هواپیمایی یکی از واحدهای پشتیبانی کننده و یکی از بازوان پرتوان عملیاتی ناجا در مرزهای شرقی و غربی و همچنین مرزهای آبی در جنوب کشور است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه هواپیمایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظایف مهم و خطیری را در عرصه‌های مختلف بر عهده دارد که از این میان می‌توان به کنترل و پایش مرز، کشف و شناسایی باراندازها، محل اختفاء قاچاقچیان و اشرار مواد مخدر را اشاره کرد.

مرادیان گشت و شناسایی قاچاقچیان کالا در مرزهای آبی کشور را از دیگر وظایف هوا ناجا دانست و گفت: استفاده از ابزارهای اساسی و مدرن به انجام این مهم سرعت می‌بخشد و کنترل جاده‌ها و ترافیک که دوشادوش کارکنان راهور صورت می‌گیرد به این امر مهم می‌پردازد.

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی بیان داشت: ماموریت‌های جانبی دیگری نیز بر عهده هوا ناجا است که از این میان می‌توان به امداد اورژانس اشاره کرد که در استان تهران و استان سمنان‌ـ شهرستان شاهرود این مهم بر عهده هوا ناجا است.

وی در ادامه یادآور شد: در سنوات گذشته بیش از 5 هزار نفر مصدوم را از داخل شهرها و جاده‌ها به مراکز درمانی منتقل کردیم.

مرادیان با اشاره به نقش موثر هوا ناجا در کاهش حوادث راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: جلوگیری از برخی تلفات جانی در حوادث رانندگی ویژه فعالیت‌های هوا ناجا بود که در این مسیر اقدامات شایانی را انجام داده است.

جانشین فرماندهی هواپیمایی نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت‌ها و اقداماتی که هواپیمایی ناجا در اطفاء حریق به ‌عهده دارد، اظهار داشت: هوا ناجا با جنگل‌بانی و سایر نهادهایی که در این امر مسئول هستند همکاری دارد و آموزش‌های ویژه‌ای را در این ارتباط به کارکنان هوا ناجا داده شده است و یکی از واحدهایی هستیم که در حوادث جنگلی و آتش‌سوزی‌ها به‌موقع حضور پیدا کرده و نقش خودمان را ایفا می‌کنیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول