اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار انقلاب اسلامی بوده و با همه مردم همراه است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: در سیستان‌وبلوچستان، مشارکت مردم با پلیس محسوس است.

وی افزود: سیستان‌وبلوچستان با دو کشور بی‌ثبات و بحران‌زده همسایه بوده اما با عزت و اقتدار پلیس و هوشیاری مردم شیعه و سنی، از گزند و توطئه‌های بیگانگان در امان مانده است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: مردم شیعه و سنی سیستان‌وبلوچستان بازوان محکم نیروهای نظامی و انتظامی در سطح منطقه هستند.

وی امنیت کنونی سیستان‌وبلوچستان را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: در سایه امنیت است که برنامه‌های توسعه‌ای در سیستان‌وبلوچستان دنبال می‌شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه در سفر اخیر به منطقه سیستان، تلاش‌ نیروی انتظامی و مرزبانی برای تکمیل و انسداد مرز را از نزدیک مشاهده کردیم، افزود: در روزهای آینده جنوب استان را نیز مورد بازدید قرار داده و ضمن شناخت بیشتر ظرفیت‌ها، برای رفع موانع و مشکلات در زمینه توسعه استان تصمیم‌گیری و بحث و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول