اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

نیروی انتظامی مظهر تدبیر نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر نیروی انتظامی را مظهر تدبیر نظام خواند و گفت: هفته ناجا فرصتی برای بیان خدمات نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها و مشارکت مردم در حفظ امنیت عمومی است.

نیروی انتظامی مظهر تدبیر نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شهرستان اظهار داشت: هفته ناجا فرصتی برای بیان خدمات نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها و مشارکت مردم در حفظ امنیت عمومی است.

وی گفت: زیربنای همه امور در جامعه وجود نظم و امنیت عمومی است که نیروی انتظامی با حفظ نظم و حفظ دستاوردهای انقلاب در قلمرو جمهوری اسلامی باید به این اصل برسد.

فرماندار شهرستان ملایر افزود: مسئول حفظ نظم اجتماعی در تمام عرصه‌ها برعهده نیروی انتظامی است که در تمام امور تجلی پیدا می‌کند و لازمه وجود این نظم قانون است چراکه این نظم و قانون تنظیم‌کننده رابطه بین مردم است.

وی در ادامه گفت: مسئولیت نیروی انتظامی وظیفه‌ای عام در تمام مسائل است و در این راستا نیروی انتظامی ضابط قوه قضائیه است.

خیریانپور با بیان اینکه ایمان، تدبیر نظام و هوشیاری از ویژگی‌های نیروی انتظامی است، ابراز داشت: باید با تسلط بر امور و سرعت در عمل پناهگاه مردم باشد و در این راستا با استفاده از جدیدترین دستاوردهای علمی و تاکتیک‌ها به این مهم برسد و این اصل نیاز به مشارکت عمومی مردم با نیروهای نظامی و انتظامی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام حرکات و سکنات ما باید حول محور ولایت و توجه به فرمایشات ولایت و عمل به آنها باشد.

احمد آریایی‌نژاد گفت: مردم‌مداری و عدالت‌محوری از ویژگی‌های نیروی انتظامی است و باید در این راستا افرادی که مرتکب جرم می‌‍‍‌‌‌شوند به شدت از نیروی انتظامی هراس داشته باشند و بی‌گناهان امیدوار باشند.

وی گفت: نیروی انتظامی باید اهداف محوری داشته باشد که در راستای فرمایشات قرآن کریم و احادیث باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: باید احساس رصد و پایش دائمی در جامعه وجود داشته باشد تا احتمال ارتکاب جرم کمتر شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول