اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نیروی انتظامی سرمایه ارزشمند امنیت کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه بدون امنیت امکان زندگی برای هیچ کس وجود ندارد گفت نیروی انتظامی سرمایه ارزشمند کشور در برقراری نظم و امنیت جامعه است.

نیروی انتظامی سرمایه ارزشمند امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: وظیفه و رسالت نیروی انتظامی صیانت از عفت عمومی، حقوق شهروندی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه و مبارزه با سرقت و دزدی، مواد مخدر، مشروبات الکلی و فساد و فحشا است که وظیفه بسیار سخت و سنگینی است.

وی با بیان اینکه توجه و تعامل بیشتر مردم با نیروی انتظامی در انجام هر چه بهتر وظایف ناجا نقش بسیار مؤثری دارد، تصریح کرد: برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مبارزه جدی با مواد مخدر از وظایف مهم نیروی انتظامی است که به شدت نیازمند مشارکت و تعامل مردم است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی باید با شجاعت و قدرت در برقراری امنیت کشور و مقابله با جرایم بکوشند، خاطر نشان ساخت: امروز نیروی انتظامی امنیت را برای همه شهروندان به ارمغان آورده است و در سایه امنیت است که آرامش بوجود می‌آید.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز امنیت را بهترین نعمت دانست و گفت: امنیت از لازمه‌های اصلی زندگی است و بدون امنیت نمی‌توان لحظه‌ای در آرامش و آسایش زندگی کرد.

سرهنگ عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه آشنایی مردم با اهمیت وجود نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در همکاری و همراهی آنان با پلیس خواهد داشت افزود: نیروی انتظامی هیچ‌گاه به تنهایی قادر به برقراری امنیت نیست چرا که لازمه تحقق امنیت تعامل مثبت و سازنده همه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی استان در زمینه ارتقای امنیت گام‌های بسیار مؤثری برداشته‌اند، تاکید کرد: نیروی انتظامی سعی دارد نیرویی کارآمد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و همه تلاش خود را برای ایجاد امنیتی مطلوب و در شأن این نظام به کار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان بخش مهمی از سیستم امنیتی کشور وظیفه خطیر تامین امنیت داخلی را بر عهده دارد، گفت: مردم به عنوان محور اساسی در امنیت اجتماعی محسوب می‌شوند، بنابراین مشارکت هر چه بیشتر افراد جامعه می‌تواند نیروی انتظامی را در رسیدن به این هدف یاری رساند.

ملکی تاکید کرد: با توجه به اینکه امنیت به عنوان یکی از شاخص‌های مهم توسعه به شمار می‌رود، در این راستا همکاری همه نهادها و سازمان‌های اجتماعی و نیز شهروندان مهم و مؤثر بوده و می‌طلبد مردم و دستگاه‌های اجرایی تعامل مناسبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا فضایی آرام و امن را برای آحاد جامعه فراهم کند و این انتظار را دارد که همه مردم در رعایت قوانین، مقررات و انضباط اجتماعی پیشگام باشند و نیروی انتظامی را در این مسیر یاری کنند.

اعطای درجه تشویقی به حدود 10 نفر از کارکنان و سربازان، اجرای حرکات رزمی و نظامی، آزادسازی گروگان، تجلیل از کارکنان ساعی، خانواده‌های معظم شهدای انتظامی، جانبازان و بازنشستگان از برنامه‌های جنبی صبحگاه مشترک نیروی انتظامی بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول