اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

بسیج رمز اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: بسیج یادگار امام راحل، رمز اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج رمز اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین سیدعبدالله موسوی امروز در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج سپاه شهر آوج اظهار کرد: امروز ملت ایران آرامش و امنیت خویش را مدیون کسانی هستند که با از جان گذشتگی برابر دشمنان موجب این شدند که پیام انقلاب اسلامی جهانی شده و سراسر دنیا را فرا گیرد.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: باید تا ابد پاسدار دلاور‌مردی‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج شاخص حرکت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مسیر حرکت ملت امروز روشن بوده و هیچ حکومت و دولت مستکبری نمی‌تواند جلوی پیشرفت و حرکت مستحکم ملت ایران را بگیرد.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: کسانی که مسیری به غیر از مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند قطعأ دچار انحراف شده و از بین می‌روند.

موسوی بیان کرد: بسیج در حقیقت امر به معنای ایثار و مقاومت همه‌جانبه یک ملت برابر تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های معاندان و دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه امروز لازم است مسائل فرهنگی به عنوان اصلی محوری در سراسر کشور نهادینه شود، عنوان کرد: مدیریت فرهنگی یک راهبرد اساسی در راستای مقابله با جنگ نرم است.

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: بسیجیان سلحشور امروز با حضور در عرصه‌های معنوی و خودسازی در راستای نابود‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان گام برداشته و آنان را ذلیل می‌کنند.

موسوی بیان کرد: هدف استکبار از طرح توطئه و دسیسه علیه ملت ایران جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی در جهان است.

وی با بیان اینکه جوانان نسل کنونی انقلاب در راستای اعتلای همه‌جانبه جمهوری اسلامی گام بر می‌دارند، بیان کرد: حضور و مشارکت ملت در صحنه‌های مختلف نمادی از اقتدار و انسجام اسلام است.

فرماندار شهرستان اوج ادامه داد: هرچه در مسیر تداوم آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از خود جدیت بیشتری نشان دهیم، قطعأ پایداری اصول و ارزش‌ها نیز در کشور بیشتر شده و دشمنان شکست می‌خورند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول