اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

تامین 800 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: تا پایان سال‌جاری 800 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان به آنها واگذار می‌شود.

تامین 800 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مازندران

ابراهیم باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: اقدامات خوبی در بخش مسکن در کمیته امداد استان صورت گرفته که بیش از چهار درصد واحد مسکونی احداثی در بخش‌های مسکن مهر و مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره در بخش پرداخت کمک هزینه جهیزیه مشکلی نداریم، گفت: مبلغی که از سوی کمیته امداد استان پرداخت می‌شود، اندک است.

باغبانی با بیان اینکه رقم پرداختی کمیته امداد استان یک میلیون تومان است، ابراز داشت: با وجود گرانی موجود در بازار این مبلغ همخوانی ندارد.

این مسئول افزود: در هر سالی حدود 4 هزار زوج از خدمات تامین جهیزیه کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که این میزان حدود 10 درصد ازدواج‌های استان را شامل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه خیّران، بازاریان و اصناف مختلف هم می‌توانند ما را در این امر یاری دهند، ابراز داشت: مردم مازندران از نظر جمع‌آوری صدقات با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته حدود 70 میلیارد ریال جمع‌آوری صدقه داشتیم، گفت: امسال برای افزایش آن طرحی را پایه‌گذاری کردیم با عنوان صدقه تلفنی که کل استان می‌توانند با گرفتن شماره 4050 صدقه بپردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه از 1.5 میلیون مکان در استان 15 هزار صندوق توزیع شده است، یادآور شد: یک میلیون ظرفیت خالی موجود استان را می‌توان با سامانه صدقات تلفنی پر کرد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول