اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

امنیت در همه ابعاد زندگی انسان تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: امنیت در همه ابعاد زندگی انسان تاثیرگذار است.

امنیت در همه ابعاد زندگی انسان تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراد جعفری ظهر امروز در همایش راهوران محله اظهار کرد: امنیت از اساسی‌ترین نیازهای کشور است که در همه ابعاد زندگی انسان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه امنیت در رفتار، فعالیت، علم و تحصیل‌ تاثیرگذار است، افزود: نیروی انتظامی در سنوات مختلف با شناسایی این نیاز گام‌های مهمی را با همکاری مردم در این زمینه برداشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مشارکت جدی در تامین امنیت مردم دارد، خاطرنشان کرد: مردم نیز در تامین امنیت با پلیس همکاری می‌کنند.

وی ارتباط و اعتماد مردم با نیروی انتظامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نیروی انتظامی در مسائل مختلف به همکاری مردم نیازمند است.

جعفری با بیان اینکه همه افراد جامعه باید به قانون پایبند باشند، افزود: بی‌توجهی به قانون موجب خسارات جبران‌ناپذیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احترام گذاشتن به قانون زمینه توسعه را بیشتر فراهم می‌کند، یادآور شد: ضروری است مردم را به قانونمندبودن تشویق کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت اعتمادسازی در زمینه اجرای قوانین در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به قوانین زمینه آسایش بیشتری در جامعه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نصب دوربین در بازار زنجان افزود: برای تامین امنیت بازار اقدامات مطلوبی از سوی مسئولان انجام گرفته است.

جعفری با بیان اینکه استان زنجان از موقعیت حساسی برخوردار است، افزود: به دلیل گستردگی ارتباطات امکان آسیب‌پذیری افراد جامعه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول