اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال تحصیلی جاری

20 واحد بسیج امیدان در مدارس آبیک راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک از راه‌اندازی 20 واحد مقاومت بسیج امیدان تا پایان سال تحصیلی جاری در مدارس این شهرستان خبر داد.

20 واحد بسیج امیدان در مدارس آبیک راه‌اندازی می‌شود

سیدرضا افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: 11 واحد مقاومت بسیج امیدان در هفته دفاع مقدس در مدارس ابتدایی شهرستان آبیک راه‌اندازی شد که تا پایان سال جاری 9 واحد مقاومت بسیج امیدان دیگر در مدارس این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی ترویج و نهادینه کردن تفکر بسیجی به صورت اساسی و پایه‌ای در بین دانش‌آموزان را از اهداف مهم راه‌اندازی واحدهای بسیج امیدان در مدارس ابتدایی ذکر کرد و افزود: برای دانش‌آموزان بسیجی پایه ابتدایی اهداف و برنامه‌های خاص و متعددی را در دستور کار داریم که جذب دانش‌آموزان به سمت بسیج، آشنایی با فرهنگ بسیجی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله این برنامه‌هاست.

این مسئول ادامه داد: با نهادینه کردن فرهنگ بسیجی علاوه بر تقویت اعتماد به نفس، بسترهای لازم برای حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های فرهنگی فراهم می‌شود که به راحتی می‌توانند خارج از محیط مدرسه وارد عرصه‌های اجتماعی شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک تصریح کرد: اشاعه ارزش‌های دینی از اهداف مهم و اصلی راه‌اندازی واحدهای مقاومت بسیج امیدان در مدارس ابتدایی است.

افتخاری یادآور شد: سال گذشته که نخستین سال افتتاح واحدهای مقاومت بسیج امیدان در مدارس ابتدایی بود 10 واحد مقاومت بسیج امیدان در مدارس ابتدایی شهرستان آبیک راه‌اندازی شد که با راه‌اندازی 20 واحد دیگر در سال جاری، تعداد واحدهای مقاومت بسیج امیدان مدارس ابتدایی شهرستان آبیک به 30 واحد می‌رسد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشور خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی تفکری در راستای ارزش‌های انسانی است بنابراین با نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه می‌توان نسل نوجوان و جوان امروزی را از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام مصون نگاه داشت.

افتخاری افزود: تفکر بسیجی مبتنی بر کرامت انسان و مقابله با تفکر و عمل ضدانسانی است.

وی بیان کرد: بسیجی شاگرد امام خمینی (ره) است همان شاگردی که با مشت در برابر گلوله رژیم پهلوی قرار گرفت و با خون، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را رقم زد.

این مسئول اذعان کرد: امروز نیز بسیج پشت سر مقام معظم رهبری با سر دادن شعار «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» آزادگی رهبر و آمادگی خود را فریاد می‌زند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول