اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بوشهر:

طرح «احسان زائر» توسط کمیته امداد بوشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوشهر گفت: طرح احسان زائر بین زائران بیت‌الله‌الحرام و حریم نبوی (ص) اجرا می‌شود و زائران می‌توانند به نیازمندان کمیته امداد کمک کنند.

طرح «احسان زائر» توسط کمیته امداد بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح احسان زائر در بین مشتاقان و زائران بیت‌الله الحرام و حریم نبوی (ص) اجرا می‌شود، اظهار داشت: زائران برای دستگیری محرومان و نیازمندان در اجرای این طرح می‌توانند هنگام رفت و بازگشت از سفر بخشی از هزینه‌های جانبی سفر خود را به نیازمندان کمیته امداد اختصاص دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوشهر ادامه داد: این طرح با مشارکت و کمک هر چه بیشتر زائران بیت‌الله الحرام و تلاش مسئولان در انجام تبلیغات تقویت می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را فرهنگ‌سازی و هدایت هزینه‌های جانبی زائران به سمت حمایت از محرومان و نیازمندان عنوان کرد و افزود: سازماندهی حمایت‌های مادی و معنوی حجاج در جهت رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند، تقویت و توسعه مشارکت حجاج نیکوکار و خیر در جهت حمایت از محرومان جامعه اسلامی و احیای سنت حسنه الهی و ارزشی انفاق سفر حج از دیگر اهداف این طرح است.

وی بیان داشت: برگزاری جلسه تفاهمنامه سازمان حج و زیارت، کمیته امداد و مدیرکل فرودگاه به منظور جذب وجوهات زائران از دیگر برنامه‌های تبلیغی این نهاد در این راستا بود.

حیدری انجام تبلیغات در تقویت این طرح را مؤثر خواند و افزود: اگر تبلیغات با تلاش مسئولان گسترده شود قطعا تاثیرگذاری آن بر فرد و جامعه افزایش می‌یابد.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوشهر در ارتباط با کمک‌های مردم بوشهر در جشن عاطفه‌ها هم بیان داشت: در مجموع 72 میلیون تومان شامل 32 میلیون تومان کمک جنسی و 40 میلیون تومان نقدی گزارش اولیه کمک مردم در جشن عاطفه‌ها بوده است.

حیدری عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مدارس در اختیار دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس و کمک‌های پایگاه‌های مستقر در مساجد و مصلی‌ها نیز 70 درصد به آموزش و پرورش و 30 درصد در اختیار کمیته امداد قرار دارد که در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول