اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان:

25 هزار دانش‌آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‎شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان از اعزام 25 هزار دانش‌آموز دختر و پسر گلستانی در مقطع دوم دبیرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

25 هزار دانش‌آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در همایش اعزام مبلغ به اردوهای راهیان نور که در نمازخانه سپاه ناحیه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 150 مبلغ و مبلغه در اردوهای راهیان نور امسال به مناطق جنوب کشور اعزام می‎شوند.

وی فعالیت مبلغان گلستانی را در اردوهای راهیان نور سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: تاثیرگذاری ارزشمند مبلغان بر روی جوانان سبب شد تا امسال رشد صعودی اعزام دانش‌آموزان را از 22 هزار نفر به 25 هزار نفر نسبت به سال گذشته تجربه کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه اعزام دختران دانش‌آموز به دلیل وضعیت مساعد جوی در مرحله اول صورت می‎گیرد، تصریح کرد: مرحله اعزام پسران به دلیل قدرت بدنی بیشتر آنان در مرحله بعدی انجام می‎شود.

ریاحی خاطر نشان کرد: در هر کاروان 500 نفری دانش‌آموزان دختر، پنج نفر مبلغ و مبلغه خواهیم داشت که از این تعداد چهار مبلغه از خواهران و یک مبلغ نیز از برادران خواهد بود.

وی از تدوین و گردآوری کتابچه‎ای در قالب خاطرات مبلغان اعزامی به اردوهای راهیان نور خبر داد و یادآور شد: ستاد راهیان نور استان در اقدامی جدید در نظر دارد تا از مبلغانی که طی چند سال متوالی به این اردوها اعزام می‎شوند خاطراتی را جمع‎آوری و در کتابچه‎ای به اسم خود فرد در این اردوها چاپ و توزیع کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان همچنین از زحمات بسیجیانی که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان اردوهای جهادی را در مناطق محروم به شایستگی انجام دادند، قدردانی کرد و بیان داشت: این اردوها طی فصل تابستان در سه الی چهار مرحله صورت گرفت و واقعا کار جهادی را از دانشجویان بسیجی شاهد بودیم به طوریکه بر اساس ارزیابی‎های صورت گرفته در اردوهای 10 روزه 72 درصد و در اردوهای 15 روزه 62 درصد انجام کار ثبت و ضبط شد و ماحصل این اقدام ارزشمند تقاضای تمدید را نیز در پی داشت.

ریاحی نقش خواهران بسیجی را در اردوهای جهادی در رتبه‎ای بالاتر از برادران عنوان کرد و اظهار داشت: تاثیرگذاری خواهران بسیجی در برپایی نمایشگاه، برگزاری یادواره شهدا و نوع ارتباط با متربی واقعا عالی بود که این مهم کاری ارزشمند و ستودنی است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول