اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس خبر داد

اختصاص نیم درصد اعتبار به مجموعه ورزشی کارگران فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس گفت: پس از گذشت چهار سال تنها نیم درصد اعتبار به مجموعه ورزشی کارگران اختصاص یافت.

اختصاص نیم درصد اعتبار به مجموعه ورزشی کارگران فردوس

حسن سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی برای کارگران از اصول قانون کار بوده و سبب ایجاد روحیه نشاط و همچنین افزایش بهره‌وری از کارگران می‌شود.

وی افزود: توجه به ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی برای 16 هزار نفر از کارگران و خانواده‌های آنان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهره‌وری از این قشر تاثیرگذار در اقتصاد کشور موثر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس تصریح کرد: احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران فردوس از مصوبات دور سوم سفرهای استانی دولت به خراسان جنوبی است که با وجود تملک زمین، طی چهار سال گذشته اعتباری به این پروژه اختصاص نیافت.

سروری با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان فردوس در سفر چهارم هیئت دولت مجدداً از محل اعتبارات استانی مورد تصویب قرار گرفت، یادآور شد: با توجه به توزیع اعتبارات عمرانی از سوی شهرستان و محدود بودن رقم اعتبارات امکان تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان به این پروژه مقدور نیست.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران فردوس تنها مجموعه‌ای است که باید از محل اعتبارات استانی احداث شود، گفت: مجموعه‌های کارگری دارای اعتبارات ملی است بنابراین باید از سرجمع اعتبارات سایر شهرستان‌ها به اندازه اعتبار ساخت مجموعه‌ فرهنگی ورزشی به شهرستان فردوس اختصاص داده شود.

سروری افزود: پس از گذشت چهار سال، در سال جاری تنها مبلغ  100 میلیون تومان معادل نیم درصد کل اعتبار به مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس اختصاص داده شده که این مبلغ برای اجرای پروژه‌ای با پیش‌بینی اعتبار 5 میلیارد تومان بسیار ناچیز است.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان فردوس شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول