اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد

اعزام 7 هزار دانش‌آموز دختر بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: از امروز اعزام هفت هزار دانش‌آموز دختر بسیجی با رمز یا رسول‎الله از دیار سردار بزرگ جنوب، شهید رئیسعلی دلواری به مناطق عملیاتی جنوب آغاز می‎شود.

اعزام 7 هزار دانش‌آموز دختر بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب

علی شیخیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: برنامه مهم سازمان بسیج دانش‎آموزی و وزارت آموزش و پرورش تحول در درس آمادگی دفاعی با رویکرد آشنایی دانش‎آموزان با ارزش‎های متعالی دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت و ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است که در سال گذشته اجرا شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده است در سال تحصیلی جدید اردوهای راهیان نور بسیج دانش‎آموزی را با حضور تمامی دانش‎آموزان بسیجی پایه دوم متوسطه که در مجموع بیش از 14 هزار نفر هستند، برگزار کنیم.

شیخیانی افزود: امروز بر عهده ماست که در مقابله با جنگ نرم دشمنان اقدامات شایسته و فعالیت‎های در خور شأن و منزلت شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی انجام دهیم و زمینه آشنایی و ارتقای نگرش دانش‎آموزان عزیز را نسبت به ارزش‎های اسلامی و حماسه‌آفرینی‎های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس فراهم کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: نسل امروز و دانش‎آموزان به عنوان آینده‎سازان انقلاب اسلامی، باید گامی اساسی در راستای آشنایی با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ایثار و شجاعت و فداکاری برداشته و مروجان اثرگذاری برای نهادینه‎سازی و ترویج ارزش‎های والای انقلاب اسلامی در نسل‎های بعدی باشند.

شیخیانی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور با توجه به هدف مقدس آن و هدایت دانش‎آموزان در مسیر معنوی شهدای گرانقدر دفاع مقدس آثار و برکات زیادی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: اعزام بیش از 14 هزار دانش‎آموز بسیجی دختر و پسر در دو مرحله مجزا خواهد بود که در بخش دختران، خواهران از دوازدهم مهر تا ششم آبان اعزام خواهیم داشت و در مجموع بیش از هفت هزار دختر دانش‎آموز بسیجی در پایه دوم متوسطه و سوم کارودانش از سراسر استان برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به استان خوزستان اعزام خواهند شد.

شیخیانی اضافه کرد: نخستین کاروان از ظهر امروز با رمز یا رسول الله از دیار سردار بزرگ جنوب، شهید رئیسعلی دلواری به مناطق عملیاتی جنوب کشور و با بدرقه مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان تنگستان از شهرهای اهرم و دلوار اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه این عزیزان در محل اردوگاه حضرت فاطمه زهرا (س) استان بوشهر واقع در مارد آبادان که به عنوان محل استقرار فرزندان عزیز جان بر کف ناوتیپ حضرت امیر (ع) استان در هشت سال دفاع مقدس بوده، مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول