اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

اولویت مدیریت در گچساران با نیروهای بومی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توانمندی‌ نیروهای بومی در گچساران، اولویت مدیریت استفاده از این نیروها در امور است.

اولویت مدیریت در گچساران با نیروهای بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران که با حضور رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان محلی برگزار شد، با تشکر از زحمات و خدمات سید‌ یعقوب زراعت‌کیش رئیس سابق این واحد دانشگاهی اظهار کرد: پست‌ها و منصب‌ها گذرا بوده و تنها کار و خدمت به عنوان یادگار در این میان خواهد ماند.

وی خطاب به سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: امیدوارم وقتی شما نیز تودیع می‌شوید، بتوانید بگویید خادم خوبی بودم و خاطره خوبی از عملکرد خود داشته باشید.

تغییرات دانشگاه آزاد در کهگیلویه و بویراحمد با حرف و حدیث‌های زیادی روبه‌رو شده است 

تاجگردون با اشاره به تغییرات اخیر دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سطح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تغییرات دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشته است که بیش از همه رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی را زیر ذره‌بین جامعه دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد قرار داده است.

وی با اشاره به انتصابات انجام شده در دانشگاه آزاد استان اذعان کرد: تصمیم‌گیری در کهگیلویه و بویراحمد ساده نیست و کار بسیار سخت و دشواری است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بارها این موضوع را اعلام کرده‌ام که سخت‌ترین کار برای من از وقتی نماینده مردم در مجلس شده‌ام، اظهار نظر کردن در زمینه خوبی یا بدی افراد است و البته تصمیم‌گیری در این شرایط شاهکار است.

تاجگردون با اشاره به موضوع مدیریت بومی و غیربومی در سطح استان و شهرستان گفت: من دلسوزی و صداقت را در فرایند انتخاب رئیس دانشگاه آزاد جدید گچساران مشاهده کردم و هر تصمیم دیگری به جز این تصمیم نیز در راستای انتصاب ریاست این واحد گرفته می‌شد، مورد حمایت من قرار می‌گرفت.

وی اولویت مدیریت در گچساران را نیروهای بومی دانست و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نوکری برای مردم عنوان کرد.

خودزدگی در دانشگاه برای جلوگیری از ارتقای دیگران کنار گذاشته شود

تاجگردون متذکر شد: قرار نیست که به خاطر انتصابات صورت گرفته کسی با کسی دعوا کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان تأکید کرد: خودزدگی در دانشگاه را برای جلوگیری از ارتقای همکاران خود کنار بگذاریم و از مسئولان دانشگاه آزاد خواهان از بین بردن این معضل هستم.

تاجگردون خطاب به رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد و گچساران اگر خوب کار کنید، سبب جذب مردم و همکاری و رفاقت آنها خواهید شد و اگر به مردم فخر‌فروشی کنید قضیه برعکس می‌شود زیرا مردم ما ذره‌ای فخر را نیز قبول ندارند.

وی با بیان اینکه بلای دانشگاه این است که سیاست‌زده شود، افزود: اف بر تاجگردون اگر در این مسیر قدم بردارد و نه من و نه هیچ شخص نزدیک به من نباید حتی یک گام کوچک سیاسی در جهت منافع من بردارد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول