اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور خبر داد

مربیان تیم ملی به اردکان اعزام می‌شوند/ اردکان پیشرو در تنیس روی میز

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه شهرستان اردکان در رشته تنیس روی میز در استان یزد پیشرو است، از اعزام مربیان تیم ملی به اردکان به منظور آموزش تنیس بازان و مربیان این شهرستان خبر داد.

مربیان تیم ملی به اردکان اعزام می‌شوند/ اردکان پیشرو در تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمد زارع پور اشکذری صبح امروز در بازدید از سالن تنیس روی میز شهید عاصی‌زاده اردکان با بیان اینکه اردکان در رشته تنیس روی میز از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است، اظهار داشت: تنیس‌بازان اردکانی در مسابقات نونهالان استان مقام‌های برتر را به دست آورده‌اند و برای نخستین بار در مسابقات رده‌بندی استان حضور داشتند که این امر نشان دهنده پیشرو بودن این شهرستان در این رشته است.

زارع‌ پور اشکذری عنوان کرد: در مرحله اول پنج میز استاندارد به همراه توپ و راکت در اختیار هیئت تنیس روی میز شهرستان اردکان قرار خواهد گرفت همچنین از طرف فدراسیون تنیس روی میز کشور، مربیان تیم ملی برای آموزش تنیس بازان اردکانی اعزام می‌شوند و هدایت آنان را بر اساس اصول بین‌المللی انجام می‌دهند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اظهار امیدواری کرد: این امر سبب ارتقای سطح فنی بازیکنان و مربیان این شهرستان شود.

وی از اجباری شدن آموزش رشته تنیس روی میز به دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی کشور خبر داد و گفت: با تفاهمنامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد، از سال جدید تحصیلی رشته تنیس روی میز در مدارس سراسر کشور اجباری است و امیدواریم این امر باعث جهش این رشته در بلندمدت شود.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان یزد نیز اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در چهار سال اخیر صورت گرفته، نونهالان شهرستان اردکان نتایج بسیار خوبی در مسابقات استان به دست آوردند.

اصغر امیریان افزود: چنانچه در حوزه زیرساخت‌های لازم برای این رشته اعم از تامین سالن و تجهیزات، حمایت‌های لازم انجام شود، شاهد قهرمانی تنیس‌بازان اردکانی در مسابقات کشوری خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان گفت: در سال‌های اخیر استقبال خوبی از رشته تنیس روی میز در شهرستان اردکان شده است و سالن شهید عاصی‌زاده به طور  اختصاصی به این رشته تعلق یافته است.

ابوالفضل کارگر افزود: در مرحله اول 15 میلیون ریال از طرف نماینده مردم اردکان و در مرحله دوم 25 میلیون ریال از طرف فرماندار اردکان به هیئت تنیس روی میز اختصاص یافته است و با اختصاص پنج میز از طرف فدراسیون تنیس روی میز کشور به اردکان به ازای هر میز سه میلیون ریال از طرف اداره ورزش شهرستان اردکان به این رشته اختصاص خواهد یافت.

وی اظهار داشت: با توجه به اجباری شدن ورزش تنیس روی میز در پایه پنجم ابتدایی، اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اردکان آمادگی دارد سالن، توپ، راکت و میز مناسب به صورت رایگان در اختیار آموزش و پرورش شهرستان قرار دهد تا دانش آموزان از این امکانات استفاده بهینه داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول