اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی‌میز قزوین خبر داد

حضور تنیسور قزوینی در رقابت‌های دسته سه کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی‌میز استان قزوین از حضور ایمان گلشاهی تنیسور قزوینی در رقابت‌های دسته سه پینگ‌پنگ کشور خبر داد.

حضور تنیسور قزوینی در رقابت‌های دسته سه کشور

ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: گلشاهی از فردا در این رقابت‌ها که با حضور 16 تنیسور در یزد برگزار می‌شود به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ورزشکاران به صورت دوره‌ای باهم رقابت می‌کنند، افزود: شش تنیسور برتر این مسابقات راهی رقابت‌های دسته دوم کشور خواهند شد.

حمزه‌ای با اشاره به درخشش حمیدرضا طاهرخانی دیگر تنیسور قزوینی در رقابت‌های قهرمانی برترین پینگ‌پنگ‌بازان ایران افزود: این تنیسور شایسته در جریان برگزاری این رقابت‌ها که با حضور 16 پینگ‌پنگ‌باز برتر کشور در اراک برگزار شد به همراه نوشاد عالمیان و امین میرالماسی عنوان قهرمانی بخش تیمی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت تنیس روی‌میز استان قزوین همچنین از قرعه‌کشی دور برگشت رقابت‌های تنیس روی‌میز لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: در این رقابت‌ها تیم هیئت تنیس‌ روی‌میز استان قزوین بیستم مهر‌ماه جاری در خرم‌آباد به مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت پینگ‌پنگ لرستان، شهرداری ارومیه هیئت پینگ‌پنگ همدان و نفت آبادان خواهد رفت.

حمزه ای عنوان کرد: تیم هیئت تنیس روی‌میز استان قزوین در دور رفت این رقابت‌ها با هفت امتیاز عنوان سومی دور رفت این رقابت را به خود اختصاص داده است.

دبیر هیئت تنیس روی‌میز استان قزوین روند پیشرفت رشته ورزشی تنیس روی‌میز این استان در سال‌های اخیر را مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه برنامه‌ریزی مسئولان و برگزاری مسابقات مختلف کشوری در سالن تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی الغدیر قزوین این رشته ورزشی در این سال‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول