اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

484 مورد تسهیلات به مددجویان بهار پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهار گفت: در شش ماهه امسال 484 مورد تسهیلات به مبلغ 16 میلیارد ریال به مددجویان بهار پرداخت شده است.

484 مورد تسهیلات به مددجویان بهار پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، عیسی شهبازی صبح امروز در جریان بازدید امام جمعه بهار از طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی شهرستان اظهار داشت: در شش ماهه امسال 484 مورد تسهیلات به مبلغ 16 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین 510 نفر از مددجویان در دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت کرده‌اند و در مدت یاد شده 180 مورد کاریابی برای مددجویان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بهار ادامه داد: 4 هزار و 789 مورد از طرح‌های اشتغال مورد نظارت و پشتیبانی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای اشتغال تعهد این نهاد در شهرستان 354 مورد بوده که در شش ماهه نخست به صورت 100 درصد تعهدات صورت گرفته و در سامانه رصد اشتغال نیز ثبت شده است.

فرماندار بهار نیز اظهار داشت: کمیته امداد یکی از نهادهای موفق در شهرستان بوده و خدمات آن به افراد محروم و نیازمند جامعه بی‌نظیر است.

نصرت‌الله گلکارزاده ادامه داد: باید خانواده‌ها نیز با این نهاد همکاری کرده و از مشاوره‌های آنان در تمام زمینه‌ها استفاده کنند و با اجرای طرح‌های گوناگون و استفاده از تسهیلات به خودکفایی برسند.

امام جمعه بهار نیز اظهار داشت: کمیته امداد در رسیدگی به امور محرومان موفق بوده که در این میان خیرین باید توجه ویژه‌ای به این نهاد داشته باشند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: همواره امام راحل دغدغه محرومان را داشت که با تأسیس نهادهای حمایتی در کشور موفق شده‌ایم بخشی از نیاز نیازمندان را برآورده سازیم.

وی افزود: محرومان ولی‌نعمتان مسئولان هستند که باید در رسیدگی به امور آنان تلاش کنند و خانواده‌های زیر پوشش نیز باید به سمت خودکفایی پیش روند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول