اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 560 دانش‌آموز دختر

نخستین کاروان راهیان نور آمل به مناطق جنگی اعزام شد

خبرگزاری فارس: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان آمل با حضور 560 دانش‌آموز پایه دوم دبیرستان به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

نخستین کاروان راهیان نور آمل به مناطق جنگی اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نخستین گروه راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان آمل با حضور 560 دانش‌آموز پایه دوم دبیرستان صبح امروز به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

مدیر اداره آموزش و پرورش آمل در آئین اعزام دانش‌آموزان این شهرستان به مناطق جنگی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران مردم ایران بود که در آن رادمردی‌ها و رشادت‌های زیادی به ثبت رسید.

وی افزود: تمام دنیای استکبار با مجهزترین سلاح آن روز به همراه رژیم بعثی عراق نتوانست همدلی، وفاق و همت مردم کشورمان را بشکند و در پایان پیروزی با لشکر حق بود.

اکبر لطفی تصریح کرد: دانش‌اموزان باید از این فرصت طلایی به دست آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند تا بدانند امنیت، آسایش، آرامش و سرزندگی جامعه حاصل رشادت‌های رزمندگان و شهدایی بوده که در مناطق غرب و جنوب کشور با دست خالی مقابل کفار ایستادگی کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه این اردو در قالب درس آمادگی دفاعی پایه دوم مقطع دبیرستان چندسالی است که با اعزام دانش‌اموزان به مناطق عملیاتی کشور همراه است، متذکر شد: دانش‌آموزان نیز باید در این اردوی فرهنگی و مذهبی همه شرایط را در نظر گیرند تا خاطرات به یادماندنی برای‌شان ثبت و درج شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه استقبال بیش از اندازه خانواده‌ها در اعزام فرزندان‌شان در قالب کاروان راهیان نور یادآور شد: دانش‌آموزان نیز باید در این سفر اوامر مسئولان فرهنگی را اجرا کرده، تذکرات جدی را در نظر گرفته و از انجام شوخی‌های نابجا و بی‌مورد خودداری کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول