اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

380 دانش‌آموز دختر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: 380 نفر از دانش‌آموزان دختر استان همدان امروز به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی اعزام شدند.

380 دانش‌آموز دختر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز 380 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان استان همدان با حضور مسئولان استانی از محل باغ‌موزه دفاع مقدس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم بدرقه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان همدان اظهار داشت: امسال بیش از یک میلیون نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که در این بین سهمیه استان همدان 24 هزار نفر است.

سردار عبدالرضا آزادی با بیان اینکه در مرحله نخست خواهران اعزام خواهند شد، تصریح کرد: از امروز همزمان با سراسر کشور اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی و بازدید از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، شلمچه، طلائیه و اروندکنار آغاز می‌شود و تا پایان اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد که در مرحله نخست خواهران و در مرحله دوم برادران دانش‌آموز، فرهنگیان و عوامل اجرایی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: عظمت این نام‌ها به انسان‌های بزرگی است که در این مناطق حماسه آفریدند و دل به خدا دادند که ما نیز باید با حضور خود در این مناطق از یادمان‌ها، یاد آنها را گرامی و جاودانه بداریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به دانش‌آموزان یادآور شد: شما با سفر به این مناطق و لمس خاطرات شهدا از نزدیک با کوله‌باری از شهدا باز خواهید گشت و این کوله‌بار برای شما بسیار پربار و قابل استفاده خواهد بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان نیز در ادامه این مراسم خطاب به اعزامیان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: این فرصتی که امروز در اختیار شماست هرگز قابل تکرار نیست چرا که آنچه که در سه دهه انقلاب اتفاق افتاده به ما ثابت می‌کند که مسلمان واقعی از چنین فرصت‌هایی عالی‌ترین برداشت‌ها را می‌کند.

 

* تقویت بصیرت دینی و معرفتی مد نظر باشد

علی‌اکبر فامیل‌کریمی عنوان کرد: امیدواریم امروز مسیری را برای خودمان تعریف کنیم که در آن مسیر چیزی جز ارزش‌ها و آرمان‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی دیده نشود.

وی ادامه داد: امروزه دشمن با تمام توان درصدد است ما را از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کند که باید هوشیار بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان لازمه حفظ و دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران را تقویت عمق معرفتی و بصیرت دینی دانست و بر این مهم تأکید کرد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم عمق باورهای خودمان را بیشتر کنیم باید باور‌ها و ارزش‌های دینی را تقویت و آن را در راستای انقلاب اسلامی به کار بگیریم.

فامیل‌کریمی در پایان سخنانش گفت: بزرگترین و مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌ها در گرو این اردو‌هاست و ما باید نگاه دقیق و عمیقی به این اردو‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول