اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

توزیع 250 دستگاه سمعک به مددجویان بهزیستی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون توانبخشی بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماه نخست امسال، 250 دستگاه سمعک در میان مددجویان بهزیستی استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

توزیع 250 دستگاه سمعک به مددجویان بهزیستی سیستان‌وبلوچستان

زهرا بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان به تشریح عملکرد شش ماه نخست این سازمان در حوزه توانبخشی پرداخت و اظهار داشت: در مدت شش ماه اخیر، تعداد 57 نفر از مددجویان برای استفاده از بیمه تکمیلی به تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند.

وی افزود: درجه بندی مراکز غیر دولتی، پرداخت یارانه تا پایان تیرماه امسال، پایش تمامی پرونده‌های ضایعات نخاعی در سطح استان، برگزاری جلسات مختلف با کمیته‌های مناسب سازی شهرستان‌ها از جمله فعالیت‌های حوزه توانبخشی در مدت فوق بوده است.

معاون توانبخشی بهزیستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین 12 هزار نفر از توانخواهان در سامانه ایاب و ذهاب ثبت‌نام ‌کرده‌اند که این رقم بالاترین آمار در سطح کشور بوده‌ است.

بامری گفت: افتتاح مراکز آسمان و رضوان بدون تعهد یارانه (حرفه‌آموزی معلولان جسمی حرکتی بالای 14) و راه‌اندازی کتابخانه الکترونیک در شهرستان زابل از دیگر فعالیت‌های انجام شده این حوزه است.

وی از کسب مقام دوم کشوری دو ومیدانی معلولان جسمی و حرکتی در شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: انتخاب دو نفر از معلولان ناشنوا به تیم ملی فوتبال ناشنوایان استان و کسب دو مقام اولی در مسابقات قرآنی ویژه معلولان نابینا نیز از جمله فعالیت‌های معاونت توانبخشی در این مدت است.

معاون توانبخشی بهزیستی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سایت معاونت توانبخشی بهزیستی استان نیز راه‌اندازی شده و آمار و اطلاعات تمامی مراکز غیر دولتی توانبخشی و عملکرد آنان  در دسترس عموم قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول