اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خلیل‌آباد:

جامعه امروز نیازمند ترویج کتابخوانی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خلیل‌آباد گفت: جامعه امروز نیازمند ترویج کتابخوانی است و در این راه باید مسئولان نگاه ویژه به این موضوع داشته باشند.

جامعه امروز نیازمند ترویج کتابخوانی است

به گزارش خبر گزاری فارس از خلیل‌آباد، مرضیه یگانه‌فر صبح امروز و در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش ششطراز خلیل‌آباد اظهار کرد: کتاب باید در بین افراد جامعه، والاترین جایگاه  را داشته باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خلیل‌آباد با بیان برنامه‌های این اداره در رابطه با برگزاری مسابقات کتابخوانی، تقدیر از برندگان، اهدای کتاب و افزایش کتب مورد نیاز کتابخانه شهرستان و بخش ششطراز، گفت: کتاب باید مونس و یار همه در تمام لحظات باشد.

در ادامه علی اشرفیان بخشدار ششطراز در این جلسه افزود: مطالعه یک عنصر اصلی و اساسی در زندگی انسان‌ها است.

وی اظهار داشت: ارتقای سطح فرهنگ عمومی از طریق مطالعه، پژوهش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه میسر است.

بخشدار ششطراز خلیل‌آباد گفت: سرانه مطالعه و کتابخوانی در بخش و شهرستان خیلی کم است و باید دستگاه‌ها با روش‌های تشویقی  نسبت به ترغیب مردم به مطالعه کتاب تلاش کنند.

علی اشرفیان در این جلسه از تدوین ویژه‌نامه کتاب و کتابخوانی از نگاه رهبر انقلاب خبر داد و افزود: این ویژه‌نامه در هفته کتاب بین دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای ششطراز توزیع می‌شود.

بخشدار ششطراز در ادامه از اختصاص زمین با همکاری خیرین برای ساخت کتابخانه در مرکز بخش خبر داد و گفت: نصب قفسه کتاب در کتابخانه و برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح مساجد و کانون‌های مساجد با کمک بخشداری و دهیاری‌ها در هفته کتاب انجام می‌شود.

اشرفیان به ساخت مجتمع فرهنگی هنری و کتابخانه مرکزی بخش که مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان خراسان‌رضوی توسط اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول