اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

دوره آموزشی برجسته‌کاری روی سنگ‌های قیمتی در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان از برگزاری دوره آموزشی حکاکی و نقش برجسته‌کاری روی سنگ‌های قیمتی برای نخستین بار در همدان خبر داد.

دوره آموزشی برجسته‌کاری روی سنگ‌های قیمتی در همدان برگزار می‌شود

سیدمهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری دوره آموزشی حکاکی و نقش برجسته‌کاری روی سنگ‌های قیمتی در همدان خبر داد.

وی با اشاره به کارگاه‌های متنوع آموزشی این مرکز اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال جاری هشت رشته جدید برای نخستین بار ویژه خواهران آموزش داده شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان اضافه کرد: نماکاری با آیینه و مواد تزئینی، حجم ساز روی شیشه، شبکه‌دوز و مسئول آتلیه نقشه‌کشی ساختمان با نرم افزار CAD با 12 نفر ظرفیت و دوره‌های حسابدار فروش، بازایاب و فروشنده حضوری(ویزیتور)، عکاسی پرتره و آتلیه و عکاس و چاپگر دیجیتال با ظرفیت 12 نفر دوره‌های آموزشی جدید این مرکز در شش ماهه نخست سال جاری بوده‌اند.

وی در خصوص رشته‌های جدید در سه ماهه سوم بیان داشت: حکاکی و نقش برجسته‌کاری روی سنگ‌های قیمتی با ظرفیت 12 نفر به مدت دو ماه، مدیر حسابداری فروش با ظرفیت 14 نفر به مدت دو و نیم ماه و نقشه‌کشی ساختمان با نرم افزار AutoCad با ظرفیت 12 نفر به مدت سه ماه برای نخستین بار برگزار می‌شود.

باقری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: علاقمندان برای اطلاع از زمان شروع دوره‌ها می‌توانند به پذیرش مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیت الزهرا (س) همدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/صاصا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول