اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

انعقاد تفاهمنامه با صنوف برای ارایه آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفـت: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی طی تفاهمنامه‌ای اقدام به ارایه آموزش‌‌های مهارتی برای صنوف می‌کند.

انعقاد تفاهمنامه با صنوف برای ارایه آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای

جمشید اسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اعضای صنوف مختلف در 15 گروه هدف با انعقاد این تفاهمنامه مورد آموزش‌ قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مرکز آموزشی، آموزشگاه‌های آزاد نیز در استان فعالیت دارند که تاکنون 42 هزار نفر در شش ماه نخست امسال در این آموزشگاه‌ها مهارت‌های لازم را کسب کرده‌اند.

اسعدی در ادامه با اشاره به حضور 21 جوان از استان آذربایجان‌غربی برای حضور در المپیاد ملی مهارت، افزود: این جوان‌ها در 17 رشته آموزشی از 16 مهرماه با رقبای خود در سطح ملی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به حضور کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان در 17 رشته مهارتی، گفت: این کارآموزان در رشته‌های فن‌آوری خودرو فرز، جوشکاری لوله‌کشی و گرمایش، ساخت و تولید، فناوری اطلاعات، الکترونیک، مگاترونیک، طراحی وب، روباتیک، جواهرسازی، خیاطی، قنادی، آشپزی و گرافیک شرکت کرده‌اند.

اسعدی با اشاره به رتبه‌های کسب شده توسط کارآموزان استان در دوازدهمین دوره از مسابقات المپیاد ملی مهارت، اظهار داشت: در دوازدهمین المپیاد ملی مهارت کارآموزان آذربایجان‌غربی موفق به کسب پنج مدال طلا، دو برنز و چهار دیپلم افتخار شدند.

وی با اشاره به بروز بودن سطح علمی کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای در فرآیند مهارت‌آموزی، اعلام کرد: نیازسنجی‌ها باید متناسب با شاخص‌ها انجام شود و کاری درست و صحیح است که با علم و دانش و مهارت تداوم یابد.

اسعدی با اشاره به رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، گفت: با تلاش و انگیزه والای کارکنان مجموعه در دستیابی به اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی در راستای پیشبرد اهداف عالی سازمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول