اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

رشد 22 درصدی صدور گواهینامه فنی و حرفه‌ای در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از رشد 22 درصدی صدور گواهینامه فنی و حرفه‌ای در استان خبر داد.

رشد 22 درصدی صدور گواهینامه فنی و حرفه‌ای در زنجان

قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سازمان ملی مهارت و فناوری با رویکرد هر ایرانی یک مهارت و هر خانه یک کارخانه گامی موثر در زمینه توسعه و اشتغال پایدار برداشته شده است.

وی با بیان اینکه هر کارگاه یک آموزشگاه از دیگر رویکردهای این سازمان است، افزود: هر کارخانه یک مرکز آموزشی و هر مرکز آموزشی یک دانشگاه از دیگر رویکردهای این مرکز است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان کسب رتبه نخست کشوری از نظر امتیازات تیمی و مدالی در دوازدهمین دوره المپیاد ملی مهارت را از موفقیت‌های این اداره کل دانست و گفت: استان زنجان با هفت مدال طلا، دو مدال نقره، دو مدال برنز و یک دیپلم افتخار از افتخارات کسب شده از سوی این اداره کل است.

وی با بیان اینکه راهیابی به المپیاد جهانی 2013 آلمان از دیگر افتخارات استان است، افزود: کسب رتبه پنجم در رشته رباتیک در المپیاد جهانی 2011 لندن و ارتقای 10 پله‌ای جایگاه ایران از دیگر موفقیت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

صیادی از کسب رتبه نخست کشوری از نظر امتیازات تیمی در یازدهمین دوره المپیاد ملی مهارت خبر داد و یادآور شد: کسب یک مدال طلا، چهار مدال نقره، یک مدال برنز و شش مدال افتخار و راهیابی به المپیاد جهانی 2011 لندن از دیگر موفقیت‌های این اداره کل است.

وی با بیان اینکه تا سال 84 برای 69 آزمون برگزار می‌شد، افزود: در حال حاضر برای 214 حرفه آزمون برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان تعداد گواهینامه‌های صادر شده تا سال 84 را 194 هزار و 972 برگ دانست و گفت: از سال 84 تا کنون 238 هزار و 971 گواهینامه در استان صادر شده است.

وی از رشد 22 درصدی صدور گواهینامه در استان خبر داد و یادآور شد: رشد مطلوبی در این زمینه در استان زنجان به دست آمده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول