اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

560 معتاد بهبود یافته آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از بهره‌مندی 560 نفر معتاد بهبود یافته استان از آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد.

560 معتاد بهبود یافته آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

سید مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 35 حرفه آموزش مهارتی در حوزه‌های فنی، خدماتی و کشاورزی به معتادان بهبود یافته توسط این اداره کل ارائه شده است.

باقری ادامه داد: حرفه‌های برق ساختمان، پیرایش مردانه، کشت کار گلخانه‌های خاکی، سرویس نگهداری خودرو، تعمیر لوازم خانگی، پرورش‌دهنده زنبور عسل، ICDL، معرق‌کار، حسابداری، الگوساز و برشکار زنانه، پولک و منجوق‌دوز، قالی‌بافی و پرده‌دوز از جمله آموزش‌های ارائه شده بوده است.

وی اظهار داشت: این آموزش‌ها در راستای خودکفایی و تقویت و توسعه توانایی گروه‌های آسیب دیده اجتماعی، که از نهادهای مختلف از جمله بهزیستی معرفی می‌شوند، به معتادین بهبود یافته آموزش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در پایان سخنانش یادآور شد: شرکت‌کنندگان پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی و کسب حد نصاب نمره گواهینامه مهارتی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول