اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندار آذربایجان‌غربی اعلام کرد

شناسایی 66 وسیله بازی غیراستاندارد در شهربازی‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: 66 وسیله بازی غیراستاندارد در شهربازی‌های آذربایجان‌غربی شناسایی شده است.

شناسایی 66 وسیله بازی غیراستاندارد در شهربازی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه منصور جلایر ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل استاندارد آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری از 13 شهربازی و وسائل آنها در استان بازرسی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا شاهد مردود بودن آزمایش‌های انجام گرفته در 21 مورد از این وسایل بودیم که علاوه بر این 45 وسیله بازی غیراستاندارد دیگر نیز به صورت مشروط اجازه فعالیت به آنها داده شد.

جلایر در ادامه شعار جهانی استاندارد در سال 2012 را «ضایعات کمتر، نتایج بهتر، افزایش کارایی با استانداردها» عنوان کرد و افزود: روزهای هفته استاندارد با توجه به اهمیت استاندارد در بخشهای مختلف نام‌گذاری شده و بر این اساس نخستین روز از این هفته به نام روز استاندارد، کودک و ایمنی، نام‌گذاری شده است که در این زمینه در مهدهای کودک استان حضور یافته و کودکان را با استاندارد آشنا می‌کنیم.

وی دومین روز از این هفته را روز استاندارد و خدمات عنوان کرد و گفت: در این روز نسبت به استاندارد موجود در زمینه خدمات آگاهی‌های لازم به مردم داده می‌شود.

جلایر با بیان اینکه سومین روز از هفته استاندارد به نام روز استاندارد و محیط زیست نام‌گذاری شده است، ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد هستیم که برخی صنایع مولفه‌های زیست‌محیطی را نادیده می‌گیرند که با حضور در جمع صاحبان صنایع نسبت به معرفی استانداردهای این حوزه اقدام می‌شود.

وی گفت: چهارمین روز هفته استاندارد نیز به نام روز استاندارد و کاهش اثرات بلایای طبیعی نام‌گذاری شده است.

جلایر با بیان اینکه در سال‌های اخیر توجه به استاندارد مصالح ساختمانی بیشتر مورد توجه است، اظهار داشت: در این راستا تلاش شده تا واحدهای مصالح ساختمانی را شناسایی و استانداردهای لازم را در این بخش پیاده کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری روزهای دیگر این هفته، تصریح کرد: پنجمین روز از هفته استاندارد به نام روز استاندارد و اقتصاد مقاومتی، ششمین روز از هفته استاندارد به نام روز استاندارد، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و آخرین روز از این هفته به نام روز ضایعات کمتر، نتایج بهتر، افزایش کارایی با استاندارد نام‌گذاری شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی اعلام کرد با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال می‌شود توجه به استانداردها در تولید محصولات با کیفیت حائز اهمیت است.

جلایر با بیان اینکه ایران اسلامی همواره در تحریم به سر برده است، افزود: در 33 سال گذشته تحریم‌ها علیه ایران وجود داشته ولی رنگ این تحریم‌ها با هم متفاوت بود و توجه به استاندارهای موجود و تولید کالاهای با کیفیت می‌تواند در مقابله با این تحریم‌ها و مقاومت در برابر آنها موثر واقع شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول