اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های کرمان عنوان کرد

حضور 100 هزار نفر در مسابقات کتابخوانی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: طی سال گذشته 100 هزار نفر در مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب کتابخانه‌های عمومی استان کرمان شرکت کرده‌اند.

حضور 100 هزار نفر در مسابقات کتابخوانی کرمان

محمدجواد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی که به عنوان یک حرکت جدید در سال گذشته در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد، کرمان رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

وی ابراز داشت: استان کرمان در چهار شاخص کتاب، نیروی انسانی، سالن‌های مطالعه و مخزن از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه کرمان استانی پویا و فعال در امر کتابخانه‌ها است، افزود: سال گذشته ‌بیش از 100 هزار نفر در مسابقات کتابخوانی به صورت آنلاین و مکتوب شرکت کرده‌اند.

وی ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای در ابعاد فضا، منابع، عضو و امانت در کتابخانه‌ها، نهادینه کردن مطالعه مفید به عنوان یک ارزش و عادت عمومی در جامعه و زمینه‌سازی برای هدایت محتوای مطالعه آحاد جامعه را از سیاست‌های اداره کل کتابخانه‌ها دانست.

حسین‌زاده اجرای موفق طرح پیک مهر و راه‌اندازی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه کرمان را از فعالیت‌های ویژه این بخش دانست.

وی تصریح کرد: افزایش 20 درصدی اعضای کتابخانه‌ها و ارتقای درجه 13 باب از کتابخانه‌های عمومی استان از دیگر موفقیت‌های اداره کل امور کتابخانه های عمومی استان کرمان است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول