اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی صورت گرفت

برگزاری مانور امداد هوایی در دانشگاه دریانوردی چابهار

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان کشوری و استانی، مانور امداد هوایی در محوطه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد.

برگزاری مانور امداد هوایی در دانشگاه دریانوردی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی ارزیابی و مدیریت بحران ناشی از مخاطرات دریایی در سواحل استان سیستان‌وبلوچستان با مشارکت جمعیت هلال‌احمر و مدیریت بحران استانداری و سازمان ملی اقیانوس‌شناسی کشور در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

در این کارگاه همچنین محمود مظفر معاون امداد و نجات کشور، حسن قدمی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، پویا حاجیان مدیرکل روابط و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، ایلدار مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر در امور جوانان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، رضا اربابی مدیریت ستاد بحران سیستان‌وبلوچستان، سیدحسن سجادی فرماندار کنارک، مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان، فرمانداری، بخشداران، دهیاران و کارشناسان ادارات حضور داشتند.

سیدحسن فرماندار کنارک در ابتدای مراسم، توضیحاتی در ارتباط با ضرورت برگزاری اینگونه کارگاه‌های آموزشی ارائه داد.

رضا اربابی سرپرست مدیریت بحران ستاد حوادث سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه به تشریح مسائل استان پرداخته و هدف از برگزاری این کارگاه را استفاده از دانش و اندوخته پژوهش‌های اساتید در زمینه مخاطرات دریایی عنوان کرد.

در این همایش از حضور وحید چگینی ریاست اقیانوس‌شناسی و چندین استاد از مؤسسه اقیانوس‌شناسی کشور، حمید علیزاده و مهندس راست‌گفتار در مورد بررسی مخاطرات دریایی و دکتر مرادی در مورد سنجش از راه دور در پیش‌بینی مخاطرات استفاده شد.

پس از پایان این کارگاه آموزشی یک روزه، مانور ترکیبی زلزله در گسل مکران در محوطه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول