اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

دستگاه‎های اجرایی توجه ویژه به امور زنان و خانواده داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: همه دستگاه‎های اجرایی باید با نگاهی ویژه بیش از گذشته به امور مربوط به زنان و خانواده توجه کنند.

دستگاه‎های اجرایی توجه ویژه به امور زنان و خانواده داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند صبح امروز در نشست اقتصاد و اشتغال بانوان استان بوشهر با تاکید بر توجه ویژه به امور مربوط به زنان اظهار داشت: بی‎شک برای تحقق کشوری الگو و قدرتمند در دنیا باید رسیدگی به امور زنان و خانواده به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‎های فراوانی در زمینه ایجاد اشتغال در استان بوشهر وجود دارد افزود: قدم اول برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‎مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت‎ها در راستای ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال خانگی است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: اکثر خانه‎های استان را می‎توان به کارگاه خانگی تبدیل کرد و دستگاهای اجرایی ملزم به خرید تولیدات این کارگاه‎ها هستند.

حسنوند با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‎دهند به نقش بانوان در عرصه‎های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دوران سازندگی، مقابله با تهاجم فرهنگی و در دیگر عرصه‎ها نقش ارزنده‎ای داشته‌اند و بعضا از مردان جلوتر بوده‎اند.

وی یادآور شد: تقویت و استحکام بنیان خانواده باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که تقویت بنیان خانواده از بسیاری از آسیب‎ها جلوگیری می‎کند.

استاندار بوشهر گفت: بسیاری از آسیب‎ها و بزه‎های اجتماعی از خانواده‎های آسیب‎دیده و با بنیان‎های سست نشأت می‎گیرد و برای کاهش این آسیب‎ها و بزه‎ها باید به سمت سالم‎سازی خانواده‎ها برویم.

حسنوند خاطر نشان کرد: نبود اشتغال پایدار یکی از مهمترین مشکلاتی است که پایه‎های خانواده را متزلزل می‎کند و باید با حداکثر توان، نیرو و امکانات برای ایجاد فرصت‎های شغلی در جامعه همت کنیم.

استاندار بوشهر از تفویض اختیارات جدید هیئت دولت به استانداران خبر داد و گفت: از سوی دولت تمام اختیارات رئیس جمهور، وزرا و معاونین رئیس جمهور به استانداران تفویض شد که در این صورت بسیاری از مشکلات در استان در اسرع وقت حل و فصل خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول