اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خواستار شد

گسترش برنامه‌های تخصصی نشاط اجتماعی برای جوانان

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل در بیست و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان خواستار گسترش برنامه‌های تخصصی و نشاط اجتماعی شد.

گسترش برنامه‌های تخصصی نشاط اجتماعی برای جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در بیست و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: ما در اجرای برنامه‌های شاد تخصص کافی نداریم در حالی که در اجرای برنامه‌های سوگواری پیشتاز هستیم که برای حل این مسئله باید برنامه‌های شاد و نشاط اجتماعی را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه حضور و ورود جوانان در اجرا و  برنامه‌ریزی‌های امور مربوط به آنان امری ضروری است، افزود: در برنامه‌ریزی‌های امور جوانان باید از خود آنها کمک گرفته شود.

نیکزاد محوریت جلسه امروز را بررسی راهکارهای رفع مشکلات ازدواج و امور جوانان و خواسته‌های  آنان عنوان کرد و گفت: ‌این موضوع نیازمند یک دبیرخانه است تا این موضوعات در آنجا راهبری شود.

وی با بیان اینکه دیدگاه‌های ارائه شده چون موانع اقتصادی و فرهنگی در مورد رفع مشکلات ازدواج جوانان متنوع است، ‌اظهار داشت: ‌تنوع دیدگاه‌ها براساس توانمندی‌های مدیران شکل می‌گیرد.

استاندار اردبیل پرداخت یک سویه به ورزش در امور جوانان را راهکار مناسبی برای حل مشکلات اوقات فراغت و امور جوانان ندانست و بیان داشت:‌ در زمینه‌های مختلف دیدگاه‌ها و نظرات نیز متفاوت است.

وی همچنین خواستار برگزاری چنین جلساتی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان‌ها شد و افزود:‌ اهمیت بحث جوانان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

اکبر قاسمی مدیرکل جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه از راه‌اندازی مرکز ژنتیکی در هفته ازدواج خبر داد و ابراز داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان باید برنامه‌های خود را با محوریت‌های چون تسهیل همسر گزینی، ساده برگزار کردن مراسم ازدواج و دوری از تجملات و فرهنگ‌سازی در این زمینه سوق دهد.

خدیجه جعفری‌اصل مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده نیز در این جلسه اظهار داشت: ‌دفتر امور بانوان و خانواده پیشنهاد کرده است که پیش از معرفی زوج‌ها برای دریافت وام‌های ازدواج، تمامی زوج‌های جوان برای مشاوره و آموزش تخصصی پیش از ازدواج و آموزش مهارت‌های زندگی به مراکز مشاوره معرفی شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول