اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

امام جمعه و فرماندار شیروان مردم را به استقبال از رهبری فراخواندند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و فرماندار شیروان با صدور بیانیه‌ای مشترک در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب از مردم این شهرستان برای استقبال از رهبری دعوت کردند.

امام جمعه و فرماندار شیروان مردم را به استقبال از رهبری فراخواندند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان‌شمالی، در بیانیه حجت‌الاسلام حسین کوثری و عبدالصمد صفرنژاد آمده است: اینک پس از سال‌ها انتظار با دل‌های بی‌قرار چشم به راه آمدن یار دوخته‌ایم که پائیز ما را مبدل به بهار نماید و همگی پروانه‌وار در گرد وجود نازنین فرزند زهرا(س) نایب بر حق بقیه ا... به طواف برخیزیم.

این بیانیه می‌افزاید: با استقبال باشکوه از رهبر معظم انقلاب با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گران‌قدر با ولی امر مسلمین جهان در خطه ولایت‌مدار شهرستان شیروان، میثاقی مجدد ببندیم که تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خونمان از مکتب متعالی اسلام و دستورات پیامبر نور و رحمت به دفاع برخیزیم.

این بیانیه تصریح می‌کند: با قلبی شاکر و لسانی ذاکر، با چشمانی پر امید بر ابر رحمت ولایت، پیشانی شکر به در گاه احدیت می‌ساییم که ما را متنعم به شعبه‌ای از ولایت مطلقه الهیه کرده و چراغ پر تلألؤ و درخشان رهبری الهی فرا روی ما قرار گرفته است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: بدین‌وسیله از یاران با وفای مقام عظمای ولایت و مردم متدین و با صفا و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان پرافتخار و آزادگان سرافراز و دلاور مردان و زنان بسیجی و تمام اقشار ساکن در شهرها و بخش‌ها و روستاها دعوت می‌شود تا با استقبال گرم و به یاد ماندنی از مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان به ثبت رسانده و چشم جهانیان را به این رخداد تاریخی خیره کرده و از لحظه لحظه‌های این دیدار بهره وافر را ببریم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول