اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

فردوس فرزند ناتنی خراسان جنوبی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: فردوس فرزند ناتنی خراسان جنوبی است که همواره مورد مظلومیت قرار می‌گیرد.

فردوس فرزند ناتنی خراسان جنوبی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مسئولان استانی از مظلومیت و نجابت مردم شهرستان فردوس سوء استفاده می‌کنند و به ظرفیت‌های مطلوب این شهرستان توجه ندارند.

وی افزود: تاکنون وزرای زیادی به خراسان جنوبی سفر کرده‌اند ولی به سبب عدم حمایت مسئولان استانی زمینه حضور هیچ یک از آنها در فردوس فراهم نشده است که این نشان از عدم توجه به ظرفیت‌های شهرستان فردوس است.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: چرا باید پروژه‌های این شهرستان مغفول واقع شود و وزرای دولت  طبق روال همیشه تنها به بعضی از شهرهای استان بروند و از پروژه‌های ‌آنها بازدید کنند.

بابایی ماهانی‌نژاد با اشاره به اینکه شهرستان فردوس فرزند ناتنی خراسان جنوبی است، یادآور شد: مسئولان باید دیدی عادلانه نسبت به همه شهرهای استان داشته باشند تا پروژه‌های مختلف در سراسر خراسان جنوبی با سرعت بیشتری انجام شود.

 

*مردم فردوس در برابر ناعدالتی‌ها سکوت نمی‌کنند

امام جمعه فردوس گفت: چنانچه بی‌مهری‌ها و ناعدالتی‌های مسئولان استانی نسبت به شهرستان فردوس ادامه داشته باشد مردم این شهرستان سکوت نمی‌کنند و از طریق مصلای نمازجمعه فریاد عدالت‌خواهی خود را سرمی‌دهند.

بابایی ماهانی‌نژاد قرار گرفتن شهرستان فردوس در مسیر ترانزیت هفت استان جنوبی کشور و عبور سالانه بیش از 8 میلیون زائر و مسافر را از جمله ظرفیت‌های شهرستان فردوس عنوان کرد و افزود: وجود هفت مرکز آموزش عالی و تحصیل بیش از 6 هزار دانشجو در این مراکز نیز نشان از فرهنگ غنی شهرستان فردوس دارد.

وی وجود مناطق نمونه گردشگری نظیر آبگرم معدنی و باغستان علیا، وجود آثار تاریخی ارزشمند و همچنین برخورداری از پیشینه غنی فرهنگی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان فردوس عنوان کرد.

امام جمعه فردوس از مسئولان استانی خواست تا نگاه ویژه‌ای نسبت به شهرستان فردوس به عنوان یکی از شهرهای مستعد خراسان جنوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول