اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‏ای سمنان:

افزایش توان علمی کارشناسان صنعت برق غفلت‏بردار نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: در صنعت برق، نباید از افزایش توان علمی و تخصص و مهارت کارشناسان غفلت شود.

افزایش توان علمی کارشناسان صنعت برق غفلت‏بردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن مسلمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی و همایش اصول بازار سرمایه که هم‏زمان با چهار استان کشور با حضور تعدادی از کارکنان شرکت‏های توزیع برق استان‏های قم و سمنان، شرکت برق منطقه‏ای سمنان و مدیرعامل انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‏های توزیع برق کشور در سالن شهید کریمی شرکت برق منطقه‏ای برگزار شد، توسعه منابع انسانی را از ضروریات سازمان‏های امروزی عنوان کرد.

وی گفت: ماهیت کار در صنعت برق به گونه‏ای است که اگر از آموزش، توسعه منابع انسانی، افزایش توان علمی و تخصص و مهارت کارشناسان غفلت شود، قطعاً خسارات جبران‏ناپذیری را برای صنعت برق به همراه خواهد داشت.

مسلمی همچنین با اشاره به اینکه آموزش کارکنان از اولویت‏های شرکت برق منطقه‏ای سمنان است، گفت: با توجه به نیازسنجی‏های انجام شده و در راستای برنامه استراتژیک این شرکت، تقویم آموزشی خوبی در شرکت برق منطقه‏ای سمنان تدوین شده در حال اجراست.

سید محمد موسوی‏زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی افزود: با توجه به تغییرات ساختاری که در صنعت برق انجام خواهد شد، باید با برگزاری دوره‏های آموزشی مرتبط نظیر این دوره آموزشی، آمادگی لازم برای مواجهه با تغییرات را در خود ایجاد کنیم.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول