اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

سرمایه‏گذاری 830 میلیارد ریالی در صنعت توزیع برق سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از سرمایه‏گذاری 830 میلیارد ریالی در زیرساخت‏های صنعت توزیع برق استان سمنان خبر داد.

سرمایه‏گذاری 830 میلیارد ریالی در صنعت توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 84 تاکنون 830 میلیارد ریال در حوزه توسعه زیرساخت‏ها، شبکه‏ها و تاسیسات توزیع برق در استان سرمایه‏گذاری شده است.

وی تصریح کرد: با نصب 2 هزار و 12 دستگاه پست‏ توزیع برق در دولت مهر، در حال حاضر قدرت ایستگاه‏های منصوبه یک‌هزار و 142 مگاولت آمپر برآورد می‏شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به احداث 49 درصد شبکه زمینی در دولت خدمت‏گزار نهم و دهم اشاره کرد و افزود: با برقراری 453 هزار متر خطوط زمینی در هفت سال اخیر، در زمان حاضر استان سمنان دارای 929 کیلومتر شبکه زمینی برق است.

موسوی‏زاده از برقراری یک‌هزار و 538 کیلومتر شبکه هوایی در دولت مهرورز را خبر داد و اظهار داشت: هم‏اکنون این استان از 9 هزار و 426 کیلومتر خطوط هوایی توزیع برق بهره‏مند است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از افزایش 34 درصدی مشترکان از سال 84 تا به حال خبر داد و بیان داشت: با جذب بیش از 100 هزار مشترک برق در دولت‏های نهم و دهم، رشد 34 درصدی در این زمینه حاصل شده است.

موسوی‏زاده با عنوان اینکه عملیات برق‏رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان در سال 88 اتمام یافته خاطرنشان کرد: هم‏اینک 470 روستای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول