اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی گلستان

شرکت توزیع برق گلستان حائز رتبه نخست شد

خبرگزاری فارس: شرکت توزیع برق گلستان با کسب 976 امتیاز رتبه اول جشنواره شهید رجایی استان را کسب کرد.

شرکت توزیع برق گلستان حائز رتبه نخست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جشنواره شهید رجایی بعد از ظهر امروز با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‎های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

در این جشنواره دستگاه‎های برتر استان انتخاب و از سوی استاندار گلستان از مدیران دستگاه‎های اجرایی تجلیل به عمل آمد.

در همین راستا در بخش عمومی شرکت توزیع برق گلستان با کسب 976 امتیاز رتبه اول را به دست آورد و اداره کل اقتصاد و دارایی استان، اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و مدیریت فرودگاه‎های استان در رده پنج دستگاه اجرایی برتر جشنواره شهید رجایی قرار گرفتند.

همچنین در محور الکترونیک، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان و در ساماندهی نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان، اداره کل فنی و حرفه‎ای استان و اداره کل هواشناسی استان رتبه برتر را به دست آوردند و در محور خدمت‎رسانی و طرح تکریم، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حائز رتبه برتر شد.

شرکت آب‎وفاضلاب شهری استان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل امور مالیاتی استان نیز دستگاه‎های برتر استان در حوزه شاخص‎های اختصاصی برگزیده شدند.

در محور دستگاه‎های برتر در طرح تکریم بیمه خدمات درمانی استان، بانک مسکن استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شرکت گاز استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در حوزه قضایی اداره کل زندان‎های استان و در بخش شهرستان اداره فنی و حرفه‎ای شهرستان بندرگز و در سایر موارد حمل و نقل و پایانه‎های استان حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول