اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‏های نهم و دهم محقق شد

رشد 77 درصدی خطوط انتقال و فوق توزیع برق سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان از رشد بیش از 77 درصدی خطوط انتقال و فوق توزیع برق استان در دولت‏های نهم و دهم خبر داد.

رشد 77 درصدی خطوط انتقال و فوق توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن مسلمی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طول خدمت دولت‏های نهم و دهم سرمایه‏گذاری خوبی در صنعت برق استان سمنان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: رشد چشمگیر احداث خطوط انتقال و فوق توزیع در کنار احداث دو نیروگاه تولید برق و سایر تاسیسات برقی در استان سمنان از مهم‏ترین اقدامات انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان افزود: تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها 95 کیلومتر مدار خطوط 63 کیلوولت در استان سمنان وجود داشت.

مسلمی اضافه کرد: در حال حاضر طول خطوط انتقال و فوق توزیع در استان سمنان در مجموع 2 هزار و 67 کیلومتر مدار شامل 744 کیلومتر مدار خطوط 400 کیلوولت، 443 کیلومتر مدار خطوط 230 کیلوولت و 890 کیلومتر مدار خطوط 63 کیلوولت است که در مقایسه با آغاز فعالیت دولت‏های نهم و دهم به ترتیب 447 درصد، 22 درصد و 33 درصد رشد نشان می‏دهد.

از مهم‏ترین خطوط انتقال که در سال‏های اخیر در استان سمنان به بهره‏برداری رسیده‏اند، می‏توان به خط 400 کیلوولت سمنان به جلال، خط 400 کیلوولت شاهرود به سبزوار و خط 400 کیلوولت شاهرود به علی‏آباد اشاره کرد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول