اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

بسیج یادگار ماندگار امام راحل است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: بسیج یکی از یادگارهای ماندگار حضرت امام خمینی (ره) برای ملت ایران است.

بسیج یادگار ماندگار امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، عبدالله موسوی اظهار کرد: امام راحل با تیزبینی و درایتی که داشت می‌دانست که نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران نیاز به نهادی مخلص و انقلابی دارد تا بتواند در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی مقابله و ایستادگی کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان مستقیم ایشان بسیج و سپاه پاسداران شکل گرفت و به عنوان ستون فقرات نظام به وظایف و رسالت‌‌های خود که همان صیانت و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر بود پرداخت.

فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه نقش آفرینی‌ها و ایثارگری‌های نیروهای بسیج بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نیست، افزود: رمز موفقیت و پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس حضور بسیج و داشتن روحیه بسیجی در بین جوانان و رزمندگان بوده است.

موسوی بیان کرد: بسیجی هرجا که احساس تکلیف کند با تمام قوا و اخلاص برای پاسداری از میهن عزیز و ایران اسلامی بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی در میدان حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول