اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل:

مهارت‌آموزی اولویت اساسی در ایجاد اشتغال پایدار است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی اردبیل گفت: امروز دیگر استخدام ادارات به ویژه قراردادی و موقت شغل پایدار محسوب نمی‌شود بلکه برای ایجاد اشتغال پایدار اولویت جدی و اساسی توجه به مهارت‌آموزی است.

مهارت‌آموزی اولویت اساسی در ایجاد اشتغال پایدار است

اکبر غاربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر دانشجویان ما در کنار آموزش و تحصیلات آکادمیک مهارت کارآفرینی و اشتغال ببینند بهتر می‌توانند در بخش صنعت، کشاورزی و حتی خدمات گردشگری موثر عمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر و اجتماع واحدهایی همچون خبر اردبیل و فرهنگ و هنر هر یک زیر نظر این دانشگاه فعالیت می‌کنند، افزود: ما هم اکنون در رشته‌هایی چون عکاسی خبری، کمک کارگردانی، فیلمبرداری مدیریت امور فرهنگی، حقوق قضایی و ثبت و اسناد و.... جذب دانشجو داشتیم که در این مراکز سعی شده در مرحله اول محیط کار فراهم شده سپس زمینه جذب دانشجو صورت بگیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل از ثبت نام دانشجویان در رشته مدیریت خانواده به صورت غیر حضوری برای آقایان و بانوان خبر داد و گفت: این ثبت نام از 19 مهر ماه در مراکز پستی آغاز شده و تا 24 مهر ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی اردبیل مزیت این دوره را حضور زنان خانه‌‌دار دیپلمه اعلام کرد و گفت: در این دوره آموزشی که به صورت غیر حضوری و با استفاده از سی‌دی‌های آموزشی و کتاب‌های تالیفی صورت می‌گیرد دانشجویان می‌توانند در آزمون‌های مقرر شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنند.

غاربی بیان داشت: از نیمه آبان ماه نیز ثبت نام برای دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می‌شود که علاقمندان با مراجعه به سایت دانشگاه می‌توانند اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

وی فعالیت 19 مرکز علمی و کاربردی را یادآور شد و اظهار داشت: در سه حوزه مراکز دولتی، خصوصی و عمومی مجوز صادر می‌کنیم به طوری که در اردبیل دانشگاه جامع علمی و کاربردی شش مرکز خصوصی، پنج مرکز عمومی و هشت مرکز دولتی دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: ما آمادگی داریم با بررسی تقاضای دوره از سوی این مجموعه‌ها دوره‌های آموزشی مربوطه را برگزار کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول